Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Haster: Bleier i Bulgaria

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-07-09, 12:15   #1
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Haster: Bleier i Bulgaria

Altså, trenger vi pakke med oss bleier for to uker, eller har de greie og rimelige bleier der nede?

Regner med at det finnes noe å få kjøpt, men er skeptisk til kvalitet og pris.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 12:20   #2
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Haster: Bleier i bulgaria

Jeg ville nok bare pakket med. Greit med den ekstra plassen på vei nordover.

På Rhodos skulle de ha 100kr for en pakke bleier. Sist jeg var i Bulgaria trengte jeg ikke bleier så sjekket aldri det. Er heller ikke så lett å finne litt større matbutikker. Vi var bare innom små kiosk lignende butikker.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 12:41   #3
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Tja, vi bør vel komme et stykke på vei med to pakker. Eller?

Lillebror er 1,5 år og ingen storforbruker av bleier. Vi trenger nok ikke å skifte unormalt ofte verken på vått eller tørt.

Må også huske å kjøpe badebleier...

Gammel 29-07-09, 12:42   #4
Slettet bruker
Passiv

Standard

Hvor i Bulgaria skal du? Der jeg var nettopp var det supermarkeder som hadde absoltt alt mulig.

Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 12:46   #5
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Standard

Albena.

Dersom ingen kan fortelle meg at bleiene er like gode og billige som de vi får her, så tar jeg med. Tviler egentlig ikke på at det ikke er å få tak i altså.

Gammel 29-07-09, 12:49   #6
Slettet bruker
Passiv

Standard

Der så jeg bare sånne små minimarkeder - ikke noen skikkelige butikker. Der ville jeg tatt med bleier hjemmefra. Mulig de har samme som her, men da er de nok veldig dyre.

Hvis du får anledning så ta en tur til Balchik og se deg rundt. Der var vi, det er en mil unna.

Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 16:15   #7
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke vært i Bulgaria, men har vært ved svartehavskysten i Romania. Bleier var det å få tak i på supermarkeder over alt og vi handlet samme Pampersene der som hjemme. De solgte Huggies og Fixies også, som er like bra som Pampers. Jeg hadde ikke giddet å dra på bleier. Bleiene kostet omtrent det samme der som her, men de virket dyrere fordi alt annet var så mye billigere.

Om de er dyrere er det uansett ikke snakk om så mange kroner at jeg hadde giddet å ta med en pakke ekstra i baggasjen og dra den med meg bare for å spare en tier.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 16:18   #8
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg har ikke vært i Bulgaria, men har vært ved svartehavskysten i Romania. Bleier var det å få tak i på supermarkeder over alt og vi handlet samme Pampersene der som hjemme. De solgte Huggies og Fixies også, som er like bra som Pampers. Jeg hadde ikke giddet å dra på bleier. Bleiene kostet omtrent det samme der som her.

Og skulle de koste 50,- kroner mer så er det vel ikke den som gjør at feks feriebudsjettet sprekker
Har også hørt at det finnes kjente og gode bleiemerker overalt nedi der nå ja.

Gammel 29-07-09, 16:24   #9
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haster: Bleier i Bulgaria

Bare pass deg for Huggies med Ole Brumm og gjengen på. Plutselig har du ungen sittende der, og nekter å ta på seg bleie med Tigergutt på, for han skal heller ha Tussi.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:28.