|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
intro
|
![]() Vaffelrøre med havregrøt?Går det an å bruke rester av havregrøt i vaffelrøre? Jeg er dårlig på å slumpe slike rører - noen som har en oppskrift?
![]() |
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Vaffelrøre med havregrøt?Ja, det vil jeg tro. Jeg har ingen oppskrift, men ville tatt utganspunkt i en vanlig vaffeloppskrift, pælmet grøten oppi, og evt. litt mer væske til ønsket konsistens.
![]() |
#3 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vaffelrøre med havregrøt?Lag vaffelrøra som du pleier og ha i grøten. Spe med melk om den blir tykk. :enkel: |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Vaffelrøre med havregrøt?Jeg ville brukt grøten som basis, tilsatt noen egg og litt melk og litt mel til passende konsistens. *enkel*
![]() |
#5 |
trøtt
|
![]() Sv: Vaffelrøre med havregrøt?Ja, jeg er enig med talerne før.
![]() |
#7 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Vaffelrøre med havregrøt?Jeg bruker havregryn oppi. Vet ikke helt hvorfor, bare begynte med det, og det er i hvert fall godt.
![]() |
#8 |
Multividunder
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Vaffelrøre med havregrøt?Jeg bruker ofte havregryn i vaflene, så dersom du skal bruke grøtrestene er det jo bare som sagt over meg; tilsett noen egg og mel, evt mer melk for å få riktig konsistens. Du kan lage de som lapper i stekepanna og da - da gjør det ikke noe at røren er litt tykk.
![]() |
|
|