Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Hvor kjøpe velur/fløyel?

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-07-09, 19:52   #1
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvor kjøpe velur/fløyel?

Minstegutten elsker myyke klær, og vil helst bare gå i velur/fløyel. Jeg tenkte å sy han noen bukser, hvor bestiller dere sydamer stoff? Jeg har sett på nettbutikken til Stoff og stil, og finner bare cordfløyel, chenille og speilfløyel. Er det speilfløyel man bruker? Og hvor er alle de freshe fargene? Og hvilken ribb anbefaler dere? Jeg har to Jubel-bukser, hvorav den ene har fast og fin ribb, mens den andre ble altfor "slaskete".

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 20:19   #2
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor kjøpe velur/fløyel?

Opprinnelig lagt inn av Shamu, her.

Velour som er best egnet til klær kaller de "Strech chenille". Det er sånt stoff som blir brukt til kosebukser til baby osv. Utrolig deilig.

Ah, etter litt leting fant jeg dette. Da prøver jeg meg på det.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:02.