|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Live and let live
|
Utleie av redningsvester på brannstasjoner?Jeg hørte at det gikk an å låne redningsvester på brannstasjoner. Jeg googlet litt og fant ut at i Oslo gikk det an å leie, men ikke forhåndsbestille, og at man leide fra ti om morgenen til syv om kvelden. Det hjelper jo ikke når en trenger flere dager. Jeg prøvde å laste ned en oversikt over hvor de leide ut, men fant bare navn på stasjon og telefonnummer.
|
|
|
#2 |
|
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Utleie av redningsvester på brannstasjoner?Kan bare svare på halvparten av det du spør om, men svarer allikevel.
|
|
|
#3 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Utleie av redningsvester på brannstasjoner?Vi har benyttet oss av dette på vår brannstasjon. Kostet 10 kr og leie vesten en dag. De hadde luke vi puttet vesten i på kvelden når vi leverte den. Må leies i kontortiden. Hvis det er en brannstasjon med litt størrelse der du bor så bør det samme gjelde der. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Øyboer
Sv: Utleie av redningsvester på brannstasjoner?De leier ut her i Bergen (Fana, Bergen, Laksevåg og Åsane) . Men enn det kan jeg ikke svare på. Om det er til Admini så kan dere låne vår. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Utleie av redningsvester på brannstasjoner?De leier i hvert fall ut på Drøbak, enten pr. dag eller pr. uke eller helg. Det var ikke så nøye med den leien i grunnen, bare de fikk vesten tilbake.
|
|
|
#6 |
|
Live and let live
|
Sv: Utleie av redningsvester på brannstasjoner?Vi har fått låne til Admini, det er Poden som trenger, og han er 138 cm og ca 31 kg.
|
|
|
#7 |
|
stille
Hvor: Tønsberg
Sv: Utleie av redningsvester på brannstasjoner?Her koster det 10 kr døgnet, og de leier ut fra 8/9- 17. Er det utrykning kan du komme til låst dør. Leveres i luke i veggen.
|
|
|
#8 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Utleie av redningsvester på brannstasjoner?Du får fete ham opp, så kan han låne min.
|
![]() |
|
|