Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Reisetrille?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-07-09, 01:03   #1
Lilo
Aktiv

Lilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Lilo er litt kul
Standard

Reisetrille?

Vi kjøpte en carena easy tidligere i år, noe som viste seg å være et lite bomkjøp. Allerede hatt en reklamasjon/reperasjon på den. No viser det seg til at vi skal på cruise neste år, småen er da 21 mnd. Og vi trenger en reisetrille som er lett å transportere, tar liten plass, gjerne kan legge ned ryggen osv. Blir ikke klok av alle testene jeg finner på nett. Noen gode/dårlige erfaringer å dele?

Lilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-09, 01:12   #2
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reisetrille???

Jeg slår ett slag for Bugaboo Bee jeg! Jeg er utrolig fornøyd med den trilla Så fornøyd at jeg ikke har brukt TFKen siden jeg fikk den i hus.

Minuset med den er at den er en god del dyrere en andre triller.
Fordelene med den er: Utrolig gode trilleegenskaper og god demping for barnet. Dyp kallesje som gir veldig bra solbeskyttelse for barnet. Eneste trille på markedet, så vidt jeg vet, som man kan ha både mot seg og fra seg- lett og snu sittedelen. Tilnærmet flat liggestilling- jeg så ingen andre triller som hadde tilsvarende. Ryggen legges enkelt ned ved å dra i ett lite "håndtak" bak. Stor handlekurv som det er lett og komme til. Regulerbart teleskopstyre. Blir kjempeliten sammenlagt og er utrolig lett og slå sammen. Også er den utrolig kul Vi har den i blått:

I tillegg kan du få kjøpt hard reisebag, parasoll, uv-trekk, uv-kallesje og pose til den.

Gammel 30-07-09, 01:13   #3
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reisetrille?

Jeg har en jeg tror heter Titanium Breeze. Ryggen kan legges nesten helt ned, den blir veldig liten og lett lagt sammen, og er pen også.

Gammel 30-07-09, 01:35   #4
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg har en jeg tror heter Titanium Breeze. Ryggen kan legges nesten helt ned, den blir veldig liten og lett lagt sammen, og er pen også.

Signerer!

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-09, 09:36   #5
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Vi er utrolig fornøyd med vår TFK Buggster. Hadde den med til Rhodos og hadde den med på bilferie til Sverige. Det er ikke den som er minst sammenlagt men den blir ganske liten. Og den har utrolig god kjørekomfort A. Elsker den. Han velger den like gjerne som den vanlige vognen vår.

En av grunnene til at vi valgte den var at vi kan bruke samme bag på denne som på TFK joggsteren vi har. Da har vi mye mer fleksibel vogn.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-09, 09:38   #6
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reisetrille???

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Jeg slår ett slag for Bugaboo Bee jeg! Jeg er utrolig fornøyd med den trilla Så fornøyd at jeg ikke har brukt TFKen siden jeg fikk den i hus.

Minuset med den er at den er en god del dyrere en andre triller.
Fordelene med den er: Utrolig gode trilleegenskaper og god demping for barnet. Dyp kallesje som gir veldig bra solbeskyttelse for barnet. Eneste trille på markedet, så vidt jeg vet, som man kan ha både mot seg og fra seg- lett og snu sittedelen. Tilnærmet flat liggestilling- jeg så ingen andre triller som hadde tilsvarende. Ryggen legges enkelt ned ved å dra i ett lite "håndtak" bak. Stor handlekurv som det er lett og komme til. Regulerbart teleskopstyre. Blir kjempeliten sammenlagt og er utrolig lett og slå sammen. Også er den utrolig kul Vi har den i blått:

I tillegg kan du få kjøpt hard reisebag, parasoll, uv-trekk, uv-kallesje og pose til den.

Loola kan også snues.

Gammel 30-07-09, 09:58   #7
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den har vi og.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-09, 16:19   #8
Lilo
Aktiv

Lilo sin avatar

Lilo er litt kul
Standard

Noen som vet hvor denne kan kjøpes?

Gammel 30-07-09, 18:15   #9
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lilo, her.

Noen som vet hvor denne kan kjøpes?

Barnas Hus.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-09, 18:41   #10
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har kjøpt en Carene, på babyshop i år. Å den ser jeg det er maaaaange rundt omkring som har, den knirker litt men det er visst bare å smøre med sånn fett tror jeg hun damen sa. Der kan du også legge ryggen helt ned.

Ei vennina av meg kjøpte akkurat likedan, å hun er veldig fornøyd med den og bruker den mye.Kan finne ut hva den heter igjen om du ønsker da.

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-09, 04:32   #11
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Vi har også den å er veldig fornøyd.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-09, 08:49   #12
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en Bugaboo Bee og jeg er utrolig fornøyd.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-09, 10:48   #13
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjøpte meg en maclaren trille nå når jeg var i USA, og det må jeg si er mitt beste barnetstyrskjøp ever!!! Fantastisk trille!! Den er lett å trille, lett å slå sammen og opp, lett å bære.. og det mest fantastiske av alt var at vi fikk ha den med oss inn på flyet når vi reiste med British Airways.

Det er den eneste vognen jeg har klart å kjøre med en hånd (og stor koffert i andre hånda)

Endret: Lagt til bilde

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-09, 13:34   #14
Lilo
Aktiv

Lilo sin avatar

Lilo er litt kul
Standard

Har lurt litt på titanium breeze, hørt veldig mye positivt om den men også endel negativt. 15 kg, hvor stor ca er de blitt når de er 15 kg da? Har en nivø på 15 mnd som er 15 kg. Når sønnen min er 13 mnd så er det ikke mykje tid han evt får bruke den. Og vi trenger den til mars neste år.

Gammel 31-07-09, 14:03   #15
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min STORE gutt som ble 2 i påsken veier 13,5 kilo.

Gammel 31-07-09, 14:07   #16
Mrs Butler
Aktiv

Mrs Butler er litt kul
Standard

Vi har en Maclaren trille, og er superfornøyde.

Mrs Butler er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-09, 14:18   #17
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

*abonnerer*

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-09, 14:22   #18
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Standard

Min gutt på 2 er 14kg.

Gammel 31-07-09, 14:30   #19
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Standard

Hva med de nye 3 hjulingene med små hjul? MB Swift eller BJ mini

Eventuelt BJ micro, den tåler 22kg.

Mini:

MB swift:

Prøvde MB swidt og BJ mini i sverige og likte begge veldig godt.

Gammel 01-08-09, 01:04   #20
Lilo
Aktiv

Lilo sin avatar

Lilo er litt kul
Standard

Jeg bare hoppet i det i stedenfor å drive å lete for å finne mye positivt og negativt om de forskjellige vognene så gikk jeg å kjøpte en jeg. Og det ble quinny zapp. Kjørt den endel på senteret i dag og er tilno VELDIG fornøyd. Eneste negative er at det ikke er oppbevaringskurv under, men men....
Flink til å kjøpe no, angre etterpå

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:48.