|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
Reisetrille?Vi kjøpte en carena easy tidligere i år, noe som viste seg å være et lite bomkjøp. Allerede hatt en reklamasjon/reperasjon på den. No viser det seg til at vi skal på cruise neste år, småen er da 21 mnd. Og vi trenger en reisetrille som er lett å transportere, tar liten plass, gjerne kan legge ned ryggen osv. Blir ikke klok av alle testene jeg finner på nett. Noen gode/dårlige erfaringer å dele? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Reisetrille???Jeg slår ett slag for Bugaboo Bee jeg! Jeg er utrolig fornøyd med den trilla
|
|
|
#3 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Reisetrille?Jeg har en jeg tror heter Titanium Breeze. Ryggen kan legges nesten helt ned, den blir veldig liten og lett lagt sammen, og er pen også.
|
|
|
#5 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Reisetrille?Vi er utrolig fornøyd med vår TFK Buggster. Hadde den med til Rhodos og hadde den med på bilferie til Sverige. Det er ikke den som er minst sammenlagt men den blir ganske liten. Og den har utrolig god kjørekomfort A. Elsker den. Han velger den like gjerne som den vanlige vognen vår. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Øyboer
Sv: Reisetrille???
Loola kan også snues. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Reisetrille?Jeg har kjøpt en Carene, på babyshop i år. Å den ser jeg det er maaaaange rundt omkring som har, den knirker litt men det er visst bare å smøre med sånn fett tror jeg hun damen sa. Der kan du også legge ryggen helt ned.
|
|
|
|
#13 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Reisetrille?Jeg kjøpte meg en maclaren trille nå når jeg var i USA, og det må jeg si er mitt beste barnetstyrskjøp ever!!! Fantastisk trille!! Den er lett å trille, lett å slå sammen og opp, lett å bære.. og det mest fantastiske av alt var at vi fikk ha den med oss inn på flyet når vi reiste med British Airways. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Aktiv
![]() |
Sv: Reisetrille?Har lurt litt på titanium breeze, hørt veldig mye positivt om den men også endel negativt. 15 kg, hvor stor ca er de blitt når de er 15 kg da? Har en nivø på 15 mnd som er 15 kg. Når sønnen min er 13 mnd så er det ikke mykje tid han evt får bruke den. Og vi trenger den til mars neste år. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Aktiv
![]() |
Sv: Reisetrille?Vi har en Maclaren trille, og er superfornøyde. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Øyboer
Sv: Reisetrille?Min gutt på 2 er 14kg. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Øyboer
Sv: Reisetrille?Hva med de nye 3 hjulingene med små hjul? MB Swift eller BJ mini |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Aktiv
![]() |
Sv: Reisetrille?Jeg bare hoppet i det |
|