|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Stelleveske til bugaboo? Noen forslag?Jeg skal ha en som rommer utstyr til et flaskebarn.
|
|
|
#2 |
|
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Stelleveske til bugaboo? Noen forslag?Mange fine på www.lilleprinsen.no |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Multividunder
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() |
Sv: Stelleveske til bugaboo? Noen forslag?Egentlig ikke peil, men vi har en fra Gaia & co. Synes den henger bra på vogna og rommer mye.
|
|
|
#4 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Stelleveske til bugaboo? Noen forslag?Jeg synes det er deilig å slippe stelleveske, så jeg hadde alt flaskeutstyret i en sånn ferie-mappe som jeg fikk på apoteket (en litt stor toalettmappe, med mange rom og strikker i, jeg har forresten en ubrukt en fra i år, hvis du vil ha?). Der var det enkelt å holde oversikt over flasker og pulver. Og jeg hadde en stellemappe løst oppi handlekurven under, også. :hjelpsom:
|
|
|
#5 |
|
Ekvilist
|
Sv: Stelleveske til bugaboo? Noen forslag?Vi er fornøyd med vår Skip Hop, vi har et barn som får flaske. Vi har riktignok brukt den på Xplory og OTH, men synes den står fint i stil med Bugaboo også. Det er ikke plass til noe ekstra når en flaske eller to, den lille termosen, MME-dispenseren, kjølebagen for flaske+fryseelement, en body, noen bleier og skifteunderlag er på plass. Samtidig er den så tung når alt dette er lastet oppi, at jeg helst ikke vil gjøre vogna mer baktung. Lommebøker og eget drikkevann og denslags har jeg i boben.
|
|
|
#6 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Stelleveske til bugaboo? Noen forslag?Timi og Leslie kjøpte jeg herfra |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Stelleveske til bugaboo? Noen forslag?Har hatt både Skip Hop og Fleurville. Var mest fornøyd med Fleurvillen, romslig og praktisk-og veldig fin synes jeg
|
|
![]() |
|
|