|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Absolut ateist
|
![]() En stemme på Høyre er en stemme på FrPhttp://www.vg.no/nyheter/innenriks/v...p?artid=555998
![]() |
#2 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: En stemme på Høyre er en stemme på FrPJeg vil ikke stemme på noe som helst som kunne finne på å danne regjering med FrP.
![]() |
#3 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: En stemme på Høyre er en stemme på FrPHøyre er vel et av partiene jeg kanskje kunne hatt oppe til vurdering. Det er bare helt uaktuelt når de vurderer å gå i regjering med Frp.
![]() |
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: En stemme på Høyre er en stemme på FrPJeg kunne aldri stemt Høyre når de leker med frp nei. Forrige gang folk stemte Høyre og "vant" endte de med Kjell Magne. Denne gangen med Siv. |
![]() |
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: En stemme på Høyre er en stemme på FrPMen jeg må innrømme at jeg med årene har fått sansen for Willoch da. |
![]() |
![]() |
#7 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: En stemme på Høyre er en stemme på FrPGubben har har vært trofast høyrevelger i alle år. Han vurderer sterkt andre partier nå pga flørtingen med FrP. Mulig det ender med Venstre. Jeg tror ikke han er den eneste som tenker slik.
![]() |
#8 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: En stemme på Høyre er en stemme på FrP
Da er vi to - for en herlig radikal gammel gubbe han er blitt.
![]() |
#9 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En stemme på Høyre er en stemme på FrPJa, det ville jeg. Ikke at Høyre er helt der jeg havner uansett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: En stemme på Høyre er en stemme på FrPJeg skjønner godt Sponheims bakgrunn for denne artikkelen. Det er vel flere enn 1 høyrevelger som leker med tanken på venstre nå (jeg kjenner i hvert fall et par).
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En stemme på Høyre er en stemme på FrPHar sansen for Høyre, men en viktig årsak til å ikke stemme på dem er at vi da risikerer FrP i regjering. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Passiv
|
![]() Sv: En stemme på Høyre er en stemme på FrPEller man kan la være å høre på propagandaen og tenke som så at om Høyre blir stort nok vil de ikke vurdere Frp i det hele tatt. |
![]() |
![]() |
#13 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: En stemme på Høyre er en stemme på FrPDet var nå ikke det som var spørsmålet.
![]() |
#14 |
Protonterapeut
|
Det er klart man kan, men det er nå en risiko som er litt vel stor all den tid det er evig lenge siden Høyre var store nok til det.
![]() |
#15 |
Introvert textrovert
|
![]() |
#16 |
frakoblet
|
JA.
Samme her! Kul fyr.
![]() |
#17 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og da er igrunnen det viktigste sagt!!
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En stemme på Høyre er en stemme på FrPDette er grunnen til at min stemme IKKE går til høyre i år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2009
![]() |
En stemme til Høyre er definitivt en stemme for en ny regjering. Om man ikke liker andres meninger, eks. Frp. som de antydes i flere innlegg så vil en stemme til den man er mest enig med sørge for at dette partiet får større innflytelse på den platform den borgerlige siden skal regjere etter. Dumt å velge et annet parti en de man er mest enig med. Å stemme Venstre ser derimot ut til å være mer usikkert i forhold til om de vil bidra til regjeringsskifte eller ikke om man skal ta den debatten. Godt valg uansett |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2009
![]() |
Hvorfor ikke være mer realistisk ? Hvordan skal Høyre kunne være med å danne en regjering om man ikke har med seg partier som samlet sett gir en ny regjering mht. mandater på Stortinget ? Ved å IKKE stemme på Høyre bidrar du bare til at Høyre for mindre innflytelse på denne plattformen, og det er dumt siden det hørtes ut som du ville stemt på den i utgangspunktet. Godt valg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|