|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Stemmer du "taktisk" i stortingsvalg?Ref. den andre tråden, ang. Høyre og FrP.
![]() |
#3 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Stemmer du "taktisk" i Stortingsvalg?Jeg stemmer på det partiet som står meg nærmest ideologisk, og heldigvis er lederne enige i at den ideologien utelukker samarbeid med visse andre partier.
![]() |
#4 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Stemmer du "taktisk" i Stortingsvalg?Grunntanken er ideologisk, og så kan jeg finne på å stemme taktisk ut fra det.
![]() |
![]() |
#6 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Stemmer du "taktisk" i Stortingsvalg?
Jepp. Det Tjorven sa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er vel sånn omtrent sånn jeg også kan svare
![]() |
#8 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Stemmer du "taktisk" i Stortingsvalg?Døh, Sponheim har da som eneste parti på høyresiden vært rene Stonewall-Jackson i denne sammenhengen. :hmfp:
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Stemmer du "taktisk" i Stortingsvalg?Jeg har stemt taktisk en gang ved stortingsvalg og flere ganger ved kommunevalg. Jeg stemmer også ravende forskjellig ved kommune og stortingsvalg fordi personene på de listene jeg burde stemt på i denne kommunen er eh ... håpløse. |
![]() |
![]() |
#10 |
*_*
|
![]() Sv: Stemmer du "taktisk" i Stortingsvalg?Har tidligere stemt taktisk for i det minste være sikker på at de som er stikk motsatt min ideologi i hvert fall ikke skal vinne. I år vil jeg stemme på de samme, men denne gangen fordi jeg rett og slett er veldig fornøyd med dem. (Så hvis du nå skjønner hvem jeg kommer til å stemme på, er du skikkelig god altså.
![]() |
![]() |
#12 |
© All rights reserved
|
Pøh. Han oppfører seg som en billig hore. :vulgær: |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Stemmer du "taktisk" i Stortingsvalg?Jeg har aldri stemt taktisk, jeg har stemt etter ideologi. Og siden Ap beveger seg stadig lenger mot høyre og i tillegg har har skuffet meg på en del områder (vedrørende statskirke og monarki blant annet) så er det SV som får min stemme.
![]() |
#14 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stemmer du "taktisk" i Stortingsvalg?Jeg har ikke hatt behov for å stemme taktisk.
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stemmer du "taktisk" i Stortingsvalg?Stemmer taktisk i den forstand at jeg "ofrer" en del kjernesaker fordi andre fremtrer som drastisk mer prekære. Blir litt som å velge å å slutte å spille klassisk musikk på båtdekk når skipet tar inn vann, og heller hjelpe til med redningsarbeidet. Så kan taffelmusikken igjen råde når man er ferdig med takene....dersom det da er nye dekk å spille taffelmusikk på da. Man vet jo aldri...
![]() |
#16 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Stemmer du "taktisk" i Stortingsvalg?Aldri. Jeg har alltids et lite håp om at de skal bli store nok på egen hånd.
![]() |
#18 |
Fartsfantom
|
*pirker* Venstres leder Sponheim vel? Sponheim er vel ikke et eget parti .......... ennå? |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stemmer du "taktisk" i Stortingsvalg?Jeg kan nok godt finne på å stemme taktisk, ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|