|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
villende
|
![]() Innredning av fjellhytteJa, det trenger jeg litt hjelp til. Hytten er helt ny, uten noe innhold og foreløpig av typen ubehandlet "furuhelvete". De tentative planene er at takene skal lutes mens veggene (panel) skal males hvite. Jeg er i utgangspunktet stor fan av lyse, lette møbler, men tenker at man på en hytte fint kan ha litt tyngre, gjerne mørke møbler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Innredning av fjellhytteKjøp en sofa som er digg å sitte i hvertfall. Og stort spisebord som man får plass til å sitte lenge ved, og hvor man kan spille spill.
![]() |
#5 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Innredning av fjellhytteJeg tror jeg hadde gått for familiekøyesenger, hvis dere ønsker maksimalt antall senger ved besøk. Jeg hadde også tenkt på plass til evnt sovesofa e.l.
![]() |
#6 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Innredning av fjellhytteAngående soverom ville jeg hatt dobbeltseng på master bedroom, og sånne køyesenger på gjeste-/barnerom. Det finnes køyesenger med 120cm bred seng under, og de er kjekke.
![]() |
#7 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Innredning av fjellhytteSofa.
![]() |
#11 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Innredning av fjellhytte
Så langt har vi ikke kommet enda, jeg er sånn som har vanskelig for å se for meg hvordan jeg vil ha det før jeg har fått litt følelse med hytta.
![]() |
#12 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Innredning av fjellhytteJeg kan ikke fordra familiekøyer; de stjeler gulvplass (unger tar jo gjerne med seg gjester inn på rommet for å leke) og hvilket voksent par er det som orker å skvise seg sammen på 120? Eller å ligge tre på rommet?
![]() |
![]() |
#13 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Innredning av fjellhytteJeg synes familiekøyer er helt ok jeg, og har ingen problemer med å ligge på 120 seng et par netter liksom. Jeg synes bordet som Kokosbolle la ut, fra Living, var knallstilig!
![]() |
#14 |
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2009
![]() |
![]() Sv: Innredning av fjellhytteVi er snart klart til å ta vår hytte i bruk. Se hytteblogg: http://hytteprosjektet.blogspot.com/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Innredning av fjellhytteSynne: jeg kjenner noen som bygger hytte rett ved dere! Det var at gikk for hytteprosjekt som fikk overbevist mannen om at hytte var fornuftig. Vi kjøpte noe brukt i en helt annen retning, men det ble i hvert fall hytte på oss.
![]() |
![]() |
#17 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Innredning av fjellhytteDobbeltseng til mor og far ja. Vi har bedre senger på fjellet enn vi har hjemme, og gleder oss vilt til hver overnatting.
![]() |
![]() |
#18 |
Peppy!
|
![]() Sv: Innredning av fjellhytteSom du vet har jeg ikke peiling på hytter :underdriver:, men jeg så i går ikke mindre enn to blader om temaet; ett som het Hytteliv, og ett som het Hytte. Kanskje du finner noe inspirasjon der? Dette blir så bra! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
villende
|
![]() Sv: Innredning av fjellhytteMannen er også skeptisk til familiekøye. Vi skal bare ha dobbelseng på "vårt" rom. Det jeg har sett på er en familiekøye som er 150x200 med overkøye 90x200. Den skal i så fall inn på "ekstrarommet". Jeg tror vi kommer til å gå for to dagsenger som er uttrekkbare på rommet som barna skal dele (som også er det største). |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Innredning av fjellhytte
Jeg har sett i disse bladene, og har ikke vært skrekkelig imponert. Men hvis jeg tok feil og burde kjøpe, så får noen gi meg beskjed.
![]() |
![]() |
|
|