|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Gal kattedame
|
![]() Informasjon om svineinflluensa, hvor ?Sitter her med sår hals, blytungt hode og feber. Vet det skal være en informasjonsside om svineinfluensaen et sted ?
![]() |
#2 |
I endring
|
![]() Sv: Informasjon om svineinflluensa, hvor ?
![]() |
#3 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Informasjon om svineinflluensa, hvor ?Der var den ja. Ikke så mye matnyttig for såvidt. Renner i allefall ikke på legevakten, er jo langt fra helt kaputt. Vet de har kaos der. Ringer legen min i morgen for å få ordnet med sykemelding så jeg ikke mister hele feiren.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Informasjon om svineinflluensa, hvor ?Helsedirektoratets pandemiinformasjon - 815 55 015
![]() |
#5 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Informasjon om svineinflluensa, hvor ?Jeg var hos legen idag, slo ut på streptokokkinfeksjon, og selv om jeg hadde flere like symtomer på svineinfluensa, så mente hun det var helt usannsynlig at det var det. Håper hun har rett. Jeg har en uke barnefri, skulle begynne på jobb etter ferien, og her ligger jeg.
![]() |
|
|