|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Store hele pysjer? Hvor kjøpe / noen her som vil sy for meg? (Str. 140)Jeg har et problem med at lillegutt river i stykker bleiene om natta, og trenger hele pysjer til ham, helst med knepping på ryggen så han ikke kommer til |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Store hele pysjer? Hvor kjøpe / noen her som vil sy for meg? (Str. 140)Mener å ha sett hele pysjer på HM opp til str 152. Har du sjekket på Strømmen?
|
|
|
|
#8 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Store hele pysjer? Hvor kjøpe / noen her som vil sy for meg? (Str. 140)Har sett hele med knepping opp i store størrelser på HM jeg også. Mamma brukte å snu de på meg og søsteren da vi var små, slik at vi ikke kom til kneppingen. Vi rev også av oss bleiene gitt. Vet ikke hvordan det å snu en pysj til en med str 140, dog.
|
|
|
#9 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Store hele pysjer? Hvor kjøpe / noen her som vil sy for meg? (Str. 140)Jeg har snudd pysjer på langt større barn enn størrelse 140. Tror forøvrig ikke man finner så store størrelser i vanlige kjedebutikker. Ikke for noen år siden i allefall. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Store hele pysjer? Hvor kjøpe / noen her som vil sy for meg? (Str. 140)Vi har kjøpt mye bra til Lillemann herfra: http://shop.trendyandhandy.dk/group.asp?group=45
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Store hele pysjer? Hvor kjøpe / noen her som vil sy for meg? (Str. 140)Inagh, du er en engel!!! |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Store hele pysjer? Hvor kjøpe / noen her som vil sy for meg? (Str. 140)Så bra m^2!
|
![]() |
|
|