|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Bevis på at selv den lateste osv. ...Som vanlig i fjor høst, gadd jeg ikke tømme blomsterpottene, og ikke en gang sette de inn i garasjen! De har i grunnen stått ute under snø i hele vinter.
![]() |
#3 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
![]() Sv: Bevis på at selv den lateste osv...Har hatt noen sånne her også som har overlevd det meste. Hortensiaen var jo riktig så søt da |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Bevis på at selv den lateste osv. ...
![]() |
#5 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Bevis på at selv den lateste osv. ...Jeg har to sånne Hortensiaer som ble "glemt" i høst og de har begge to overlevd vinteren og blomstrer stort og flott.
![]() |
#6 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Bevis på at selv den lateste osv. ...
Det kan godt stemme. Leste et sted at noen av dem kan skifte farge ettersom hvordan jordsmonnet er. Og jorda kan jo ha endret seg selv i en liten potte (mindre av en type næring, f.eks.).
![]() |
#7 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Bevis på at selv den lateste osv. ...Min krukkehortensia overlevde også fra i fjor, men så skjedde det ikke noe mer på en lang stund, så jeg planta en ny ved siden av. Det var visst for mye for den stakkars sjalu gammel-hortensiaen, så da tok den kvelden.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() Sv: Bevis på at selv den lateste osv. ...Og jeg som trodde jeg plutselig var blitt enestående flink med planter!
![]() |
|
|