Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Popcorn

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Hva er ditt forhold til popcorn?
Hater styggskapen, kommer ikke i nærheten av meg. 2 1,12%
Er ikke begeistret, andre får gjerne spise det i nærheten av meg. 8 4,49%
Helt greit, spiser det innimellom. 100 56,18%
Liker det godt, spiser det ofte. 26 14,61%
Elsker popcorn! 42 23,60%
Deltakere: 178. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-08-09, 09:22   #1
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Popcorn

Jeg har en hinsides aversjon mot poppet mais. Jeg fikser ikke lukta og får isoporgrøssninger på ryggen når jeg hører at folk gnafser det i seg. Det kan potensielt ødelegge en kinoforestilling for meg om jeg sitter omgitt av pocornetende kingjengere.

Jeg skjønner virkelig ikke greia.

Hva er ditt forhold til popcorn?

Sist redigert av Pamina : 07-08-09 kl 09:36. Årsak: kan tydeligvis ikke stave lenger.
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 09:24   #2
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Popcorn

Jeg er dessverre popcornelsker - er det beste snacks i verden.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 09:27   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg elsker popcorn og MÅ ha det på kino. Snart-seksåringen også, ingen kinotur uten. Strør på masse cheddar-krydder. :sikle:

Snakkende folk på kino, derimot ... Har et par venninner jeg gjerne skulle vridd om nakken på av og til.

Gammel 07-08-09, 09:28   #4
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg er relativt nøytral til popcorn. Greit nok snacks, verken mer eller mindre. :kjedelig:

Gammel 07-08-09, 09:28   #5
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes popcorn er helt greit. Spiser det av og til, men det er en hårfin balansegang mellom for lite salt for mye salt.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 09:29   #6
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 811
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg liker popcorn. Med salt. Eller med karri.

Det eneste du ikke får spise hvis du går på kino sammen med meg, er godteri med ferskensmak. Der går grensen min.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 09:30   #7
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg elsker popcorn, og de skal ha masse smør og salt på seg. Kinopopcorn er supergode så lenge de er nesten helt gule. Spiser ikke popcorn så ofte lenger som jeg gjorde før, men dagen derpå eller hvis en er litt uggen eller diare så er jo popcorn bare vidunderkur på alt det. Men spiser popcorn ellers også da, siden jeg ikke har så ofte dagen derpå lenger som en periode tidligere.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 09:33   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Jeg elsker popcorn, og de skal ha masse smør og salt på seg. Kinopopcorn er supergode så lenge de er nesten helt gule.

Jaa! Jeg plukker alltid ut de gule først og så er interessen mildt sagt dempet etterpå når det bare er hvite igjen. Men nå nylig oppdaget jeg nacho cheddar-pulver som jeg kan drysse på kinopopcornet, og da blir alle helt oransje. :sikle:

Gammel 07-08-09, 09:35   #9
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 221
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg elsker popcorn! Det går ikke an for meg å være på kino uten en diger popcorn-dunk på fanget.

Gammel 07-08-09, 09:35   #10
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

av Isets og Elisabets beskrivelser.

Gammel 07-08-09, 09:39   #11
Nuppa
Superduperaktiv

Nuppa sin avatar

Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Popcorn er helt greit snacks, men velger oftere noe annet.

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 09:41   #12
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg elsker popcorn, men spiser det sjelden. På kino og noen ganger på hytta. Lettvint snack som ungene også spiser.

Svogeren min har derimot samme forhold til popcorn som deg.

Gammel 07-08-09, 09:56   #13
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøper meg aldri popcorn, men smaker litt på ungenes eller mannens på kino noen ganger. Det er absolutt ikke det beste jeg vet, men tror det kan bli bedre med smør eller cheddar ja. Jeg spiser også de gule.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 09:57   #14
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Jeg digger popcorn, men bare på kino på fritiden. Da spiser jeg en xl bøtte lett som en plett.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 09:58   #15
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Popcorn elsker her også, men bare med salt på. Svært sjelden jeger på kino uten en stor bøtte med popcorn altså. Lager det ofte hjemme også.

Gammel 07-08-09, 10:02   #16
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes det er godt, men kommer liksom aldri på å lage det. Nå fikk jeg selvsagt veldig lyst på, men popcorn klokka ti om morgenen er kanskje ikke greit?

Gammel 07-08-09, 10:13   #17
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Jeg synes det er godt, men kommer liksom aldri på å lage det. Nå fikk jeg selvsagt veldig lyst på, men popcorn klokka ti om morgenen er kanskje ikke greit?

Josj, mye bedre enn en sigarett.

Gammel 07-08-09, 10:16   #18
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Hadde Iset spurt, hadde jeg sagt nei. Men, siden det er du som spør, er det selvsagt helt greit.

Jeg er langt unna, og skal ikke komme og skremme deg mens du spiser popcornet ditt.

Gammel 07-08-09, 10:18   #19
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Hvorfor får ikke jeg lov å spise popcorn til frokost?

Gammel 07-08-09, 10:20   #20
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hvorfor får ikke jeg lov å spise popcorn til frokost?

Fordi du er så søt når du er fornærmet.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:57.