|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Live and let live
|
![]() Har noen lest Hjemkomsten av Victoria Hislop?Dere som har lest Øya OG hjemkomsten, hvordan synes dere at hjemkomsten var i forhold til Øya? Kommer jeg til å like den automatisk siden jeg likte Øya, eller er den helt annerledes og ikke gir det samme som Øya?
![]() |
#2 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Har noen lest Hjemkomsten av Victoria Hislop?Same, same. Dårlig rammefortelling, grei indre fortelling. Hvis du likte Øya, liker du sikkert hjemkomsten også.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Ingen tittel
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har noen lest Hjemkomsten av Victoria Hislop?Jeg likte Øya veldig godt, men Hjemkomsten |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Har noen lest Hjemkomsten av Victoria Hislop?Litt skuffet over Hjemkomsten. Det ble litt oppgulp syns jeg, siden den var bygget over samme lest som Øya. Den indre fortellingen var spennende og god, men det tok så himla lang tid før den kom i gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har noen lest Hjemkomsten av Victoria Hislop?Jeg likte begge bøkene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2009
![]() |
![]() Sv: Har noen lest Hjemkomsten av Victoria Hislop?Likte siste delen av hjemkomsten godt, men den var veldig treig i starten. Egentlig var den veldig treig ganske lenge, men historien fra borgerkrigen var god. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har noen lest Hjemkomsten av Victoria Hislop?Jeg var veldig fornøyd med å ha lært mye om den spanske borgerkrigen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Off the map.
|
![]() Sv: Har noen lest Hjemkomsten av Victoria Hislop?
![]() |
#9 |
Borte
|
![]() Sv: Har noen lest Hjemkomsten av Victoria Hislop?Jeg likte skildringene av den spanske borgerkrigen, men selve historien var veldig tynn og patetisk lik Øya. Det var som å lese den samme historien med et annet bakteppe.
![]() |
#10 |
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har noen lest Hjemkomsten av Victoria Hislop?Jeg holder på med Øya nå og venter på litt action. Har nok lest litt for mye krim i det siste... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Har noen lest Hjemkomsten av Victoria Hislop?
![]() |
|
|