|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Trenger cafètips i OsloMannen blir 40 på lørdag, og vi har vår første bryllupsdag på søndag. Så da tenkte vi oss ut og spise en bedre lunsj på en av dagene. Men vi trenger hjelp til steder vi kan spise! Det bør være forholdsvis barnevennlig og med plass til barnevogn, siden begge ungene skal være med (4,5 år og 3 måneder).
![]() |
#3 |
![]() Sv: Trenger cafètips i OsloDet er det samme hvor egentlig, vi bor ute i periferien, og må uansett forflytte oss. Det viktigste er egentlig at det kan være koselig for alle.
![]() |
#4 |
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger cafètips i OsloVilla Paradiso på Olaf Ryes plass? Husker ikke om de tillater barnevogner lenger, men bagen får du i hvert fall med inn. Kjempegod pizza og lekekrok i kjelleren.
![]() |
#5 |
Peppy!
|
![]() Sv: Trenger cafètips i OsloHva med Bølgen & Moi på Briskeby? Der er det god plass, men jeg tror ikke du får tatt med vognen inn, kun bagen. Vi pleide å spise søndagsfrokost der i gamle dager, og da var det alltid mange småbarnsfamilier der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger cafètips i OsloEgon på byporten, lekekrok og man har lov å ta med vogn inn.
![]() |
#7 |
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger cafètips i OsloKampen Bistro Det ligger i 2. etg. i Kampen Bydelshus, men har heis. Utservering på takterrassen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Trenger cafètips i OsloEr det god mat eller barnevennlig miljø som er viktigst?
![]() |
![]() |
#11 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Trenger cafètips i OsloEr det fint vær ville jeg klemt til og dratt på ekebergresturanten. Da kan dere sitte ute og storesøs kan fly litt til og fra.
![]() |
#12 |
![]() Sv: Trenger cafètips i OsloTakk for tips alle sammen. Jeg skal høre med mannen, men Ekebergrestauranten fristet veldig hvis det er fint vær.
Haha, ja. Mange hyggelige mennesker å treffe der har jeg hørt!
Jeg er ikke helt sikker, men for at jeg skal kunne nyte god mat er det i hvert fall nødvendig med et barnevennlig miljø. Så da blir det nok det siste. Men med så mange bra forslag her finner vi helt sikkert noe som passer.
![]() |
#13 |
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger cafètips i Oslo
Det er ekstremt barnevennlig, det skal de ha. Men de gangene jeg har vært der har det vært utrolig ståkete, mye støy og unger som løper hit og dit. Sånn sett ikke stedet jeg ville valgt for en markering av bryllupsdag, akkurat.
![]() |
#14 |
Multitaskingmaniac
|
Helt enig. Og med en liten baby og et litt stort barn kan man begi seg til steder som ikke er superbarnevennlige. Har man en på 6 mnd og en på 18 mnd er peppes eneste alternativ, hvetfall for oss.
![]() |
#15 |
Tittel og tittel....
|
Ja, har hørt det jeg også
![]() |
|
|