|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2009
![]() |
![]() Walk-in-closet?Jeg har et rom til overs, og tenkte jeg skulle lage et walk-in-closet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: walk-in-closet?Skohyller på veggen, stenger i 2 høyder, system for sokker, truser og bher.
![]() |
#3 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Walk-in-closet?Hyller langs veggene med sko er et must.
![]() |
#4 |
Off the map.
|
![]() Sv: Walk-in-closet?Jeg har akkurat gjort det, et lite rom - og jeg har brukt Pax skapstammer fra Ikea og det ble veldig bra synes jeg. Altså kun skapstammene, ikke noen dører.
![]() |
#5 |
Tobarnsmor :)
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Walk-in-closet?Jeg har brukt antonius systemet fra Ikea. Bare å skru opp skinner på veggen, og feste hyller akkurat der man vil! God plass og massevis av hyller.. Ligner nesten en butikk
![]() |
#6 |
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2009
![]() |
![]() Sv: Walk-in-closet?
Husker du prisen på dette? Virket som en veldig fin idè! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Off the map.
|
![]() Sv: Walk-in-closet?Tja, selve skapstammene koster ikke all verdens.Men disse skuffene er ganske dyre de drar opp litt.
![]() |
#9 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Walk-in-closet?Jeg hadde tenkt meg veldig godt om för jeg hadde droppet dörer foran klaerne mine, eller i det minste et forheng. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Off the map.
|
![]() Sv: Walk-in-closet?Nå kan jeg bare svare for meg selv. Hos oss er det et lite rom. Og det er dør inn til rommet. Dører er i veien når en skal legge på plass klær. De blir gjerne stående åpne, og de kræsjer med nabodøra. Uten dører er det lett tilgang til alle skuffer, og foreløpig har jeg sånn passe med tellekanter, for aller første gang i mitt liv. Fordi det er så store gode skuffer og fordi det er så lett å komme til de. Og ikke minst fordi vi har nok plass.
![]() |
#11 |
Plutselig tilbake
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
![]() Sv: Walk-in-closet?Synes ofte prefabrikerte garderobeskap er så veldig dype jeg. Man må liksom så langt baki hyller og kurver. Så vi fikk en snekker til å lage hyller for oss i den dybden vi ville ha. Nå er garderoben vår ganske sær, så vi var avhengige av å få laget hyller uansett for å få utnyttet plassen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Off the map.
|
![]() Sv: Walk-in-closet?Jeg er veldig enig i at det er vanskelig med dype hyller, men med treskuffene i Pax-skapene drar en jo på en måte hylla ut, og man har god oversikt. Ja jeg synes rett og slett de er geniale.
![]() |
|
|