|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Kan noen fortelle meg hvorfor barnesko ikke kommer på salg?Bitteliten har definitivt vokst ut av skoene sine i sommer, og han må jo ha sko frem til kulda kommer. Så i dag dro jeg ut for å lete etter barnesko, men nei da. Alt er til full pris, selv joggeskoene, og det føles fryktelig bortkastet å skulle kjøpe sko til 700 kroner for at de skal bli brukt i en måneds tid. |
|
|
|
#2 |
|
maler
|
Sv: Kan noen fortelle meg hvorfor barnesko ikke kommer på salg?Men altså. Du må jo ha hatt veldig uflaks eller dårlig timing? Det har vært mye salg på barnesko, jeg så hele kolleksjonen til ecco og viking på salg både her og der for en drøy uke siden?
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Kan noen fortelle meg hvorfor barnesko ikke kommer på salg?
Her var det visst kun sandaler som var på salg av barnesko. Jeg må vel komme meg til byen og se om det finnes noe etellerannet sted. Masse viking og Ecco, men kun til full pris. Dessuten har Bitteliten store brede og høye pailabber, så det er egentlig bare Timberland som passer uansett. Eller Kavat. |
|
|
|
#4 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Kan noen fortelle meg hvorfor barnesko ikke kommer på salg?Synes barnesko er på salg rett som det er, jeg...
|
|
|
|
#5 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan noen fortelle meg hvorfor barnesko ikke kommer på salg?Barnesko er det jo salg på "overalt" synes jeg.
|
|
|
#9 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Kan noen fortelle meg hvorfor barnesko ikke kommer på salg?Jeg kjøpte både vintersko og thermo cherrox på salg i vår.
|
|
|
#10 |
|
Off the map.
|
Sv: Kan noen fortelle meg hvorfor barnesko ikke kommer på salg?Jeg kjøpte Superfit joggesko på 30% salg hos Barnas hus for et par uker siden.
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Kan noen fortelle meg hvorfor barnesko ikke kommer på salg?Jeg har fått et tips om at g-sport kan ha salg på joggesko, så jeg skal prøve der i morgen. |
|
|
|
#12 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Kan noen fortelle meg hvorfor barnesko ikke kommer på salg?XXL hadde også tilbud på joggesko nå nylig.
|
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan noen fortelle meg hvorfor barnesko ikke kommer på salg?Her hadde de nettop salg på skobutikken... Kjøpte et par Timberland vår/høstsko for 99,- til vesla
|
|
|
#14 |
|
Ute av produksjon
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan noen fortelle meg hvorfor barnesko ikke kommer på salg?Me kjøpte Timberland joggesko på salg hos G-sport (Super-G) for nokre dagar sidan, både til meg og poden.
|
|
|
#15 |
|
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan noen fortelle meg hvorfor barnesko ikke kommer på salg?Jeg fant heller ikke joggesko i str 25 på salg. Gidder ikke å kjøpe til fullpris nå på slutten av sesongen. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan noen fortelle meg hvorfor barnesko ikke kommer på salg?De har kavat-sko på salg på Myre, gi beskjed om jeg skal se etter til deg i morgen. Vi kjører tilbake til Tromsø på Onsdag.
|
|
|
#18 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Kan noen fortelle meg hvorfor barnesko ikke kommer på salg?Vi kjøper masse barnesko på salg.
|
|
|
|
#20 |
|
Passiv
|
Sv: Kan noen fortelle meg hvorfor barnesko ikke kommer på salg?
Han vokste to skostørrelser fra mai til august, så da skal de være ganske store, tror jeg. |
|
![]() |
|
|