Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Bleiekake

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-08-09, 22:21   #1
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Spørsmål

Bleiekake

Er det noen her som har laget det?
Jeg tenkte jeg skulle prøve meg, men har ikke helt fattet oppbyggingen sånn at "kaka" ikke skal ramle fra hverandre.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 22:27   #2
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bleiekake

Susse her inn laget ei sånn kake for en stund siden. Fant tråden.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 22:28   #3
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Hvis du googler "diaper cake" på youtube får du opp mange guider. En venninne av meg laget en etter en sånn guide for noen mnd siden.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 22:30   #4
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg laget da vennina mi fikk nr.12

Dette er de to innerste ringene. En og en bleie er rullet og festet med strikk, før jeg satt dem sammen.

neste etasje satt på.

Første pynten på plass. Oppi kaka er det nå flere vaskekluter, en body, en hudkrem og to flasker.

Ferdig og klar til å herpes av 11 ivrige storesøsken.

Gammel 18-08-09, 22:31   #5
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Hehe, der kom du meg i forkjøpet Elisabet.

Gammel 18-08-09, 22:34   #6
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Susse her inn laget ei sånn kake for en stund siden. Fant tråden.

Ah, tusen takk.

Opprinnelig lagt inn av Sybil, her.

Hvis du googler "diaper cake" på youtube får du opp mange guider. En venninne av meg laget en etter en sånn guide for noen mnd siden.

anneklask: Tenker aldri på youtube. Takk til deg og.

Gammel 18-08-09, 22:35   #7
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Standard

Kjempekul Susse. Jeg har handlet inn litt, men må visst handle mer.
Hvordan fikk du lagene til å ikke ramle av? Jeg vil henge en bamse på siden.

Gammel 18-08-09, 22:42   #8
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Kjempekul Susse. Jeg har handlet inn litt, men må visst handle mer.
Hvordan fikk du lagene til å ikke ramle av? Jeg vil henge en bamse på siden.

Det er stappet så masse inni, som du ser av listen på en opprinnelige tråden Elisabet la link til, det holdt lagene sammen egentlig. Ellers må du nok bruke nåler vil jeg tro.

Gammel 19-08-09, 08:04   #9
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Så kult!

Men 12 barn???

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:03.