|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Presentering av Saddams henrettelse på tv ...Mr.Saddam ble jo henrettet ved hengning i dag. Og dette ble plutselig vist på tv i beste barnetid :shock: Jeg fikk heldigvis stormet frem og slått av tv før storesøs på 5 og en venninne kastet øynene på den grusomme seansen.....
x x x Sist redigert av Carpe Diem : 31-12-06 kl 00:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: presentering av Saddams´s henrettelse på tv...
Signerer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: presentering av Saddams´s henrettelse på tv...For meg gjør det ingenting å se dem legge renneløkken om en manns hals, så lenge jeg slipper selve hengingen. Men jeg vil nok skåne mine barn for slikt i fremtiden.
![]() |
#5 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: presentering av Saddams´s henrettelse på tv...Hæ? HVem viste dette?
![]() |
#6 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: presentering av Saddams´s henrettelse på tv...Jeg syns det er helt greit at mine barn får med seg slike grusomheter fra tidlig av, slik at jeg kan lære dem mens de er i meget påvirkelig tilstand at dødsstraff er grusomt uansett en persons tidligere aktiviteter.
![]() |
#7 |
Ringskrømt
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
frakoblet
|
Rett etter barne-tv er ikke så smart, nei. Heldigvis så ikke mine barne-tv den dagen.
![]() |
#9 |
My hips don't lie
Hvor: Hadeland
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Presentering av Saddams´s henrettelse på tv...Det er helt sykt å i det hele tatt vise det, blir kvalm av tanken på den videoen jeg. Og har ingen lyst til å se en mannn blir hengt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#11 |
grand multipara
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Presentering av Saddams´s henrettelse på tv...Jeg synes det er usmakelig at det i det hele tatt blir vist på tv. Hvorfor skal vi se at en person blir drept? Det er da nok å få nyheten opplest. Media tar mer og mer av på hvor langt over grensa de kan gå for hva de skal vise.
![]() |
#12 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Presentering av Saddams´s henrettelse på tv...NRK viste alt frem til rett før hengingen, på hver eneste nyhetssending i løpet av dagen på lørdag. Heldigvis var ingen av barna mine i stua da jeg slo på TV midt på dagen, og fikk hele seansen rett i fleisen. Jeg reagerte virkelig på at NRK ikke viste bedre dømmekraft enn det.
![]() |
#13 |
godt brukt
|
![]() Sv: Presentering av Saddams´s henrettelse på tv...
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|