|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Protonterapeut
|
![]() Homofile bør ikke holde hender (www.db.no)
DIN DUSTING! Det er sånne uttalelser som virkelig gir Frp vann på mølla ...
![]() |
#2 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Homofile bør ikke holde hender (www.db.no)Kilde:
![]() |
#3 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Homofile bør ikke holde hender (www.db.no)Men det strider ikke mot VÅR kultur, så da føler jeg vel rett og slett for å si at han bør dra dit det er passende for HANS kultur å støtte oppunder homohets.
![]() |
#4 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Homofile bør ikke holde hender (www.db.no)Dette er jo Frp-retorikk så det holder.
![]() |
#5 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Homofile bør ikke holde hender (www.db.no)Men seriøst; jeg skjønner ikke hvorfor folk velger å bli når det er så grusomt her. Når man har fått fotfeste og opphold og statsborgerskap og kan egentlig reise hvor man vil, så blir man fremdeles i dette fæle landet. Og ja, jeg vet det dreier seg om individer, men jeg fatter fremdeles ikke hvorfor folk velger å bo et sted de syns er dritt.
![]() |
#6 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Homofile bør ikke holde hender (www.db.no)"When in rome do as the romans do" er generelt en fin regel det, men nå er nå Grønnlandsleiret i Norge, så... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Off the map.
|
![]() Sv: Homofile bør ikke holde hender (www.db.no)
Jo men den eldre garde er jo både innvandringsmotstandere og homomotstandere, så da er jeg litt usikker på hvordan det vil slå ut.
![]() |
#8 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Fordi man i Pakistan, som denne mannen kommer fra tjener man ikke alltid like godt, får man ikke arbeidsledighetstrygd, kontantstøtte, barnetrygd, trygd, gratis tannlege opptil 18 år, nesten gratis helsevesen and so on. Det er klart store fordeler å bo her, samtidig som man kan tilbringe lange ferier i hjemlandet, muligens forsørge noen familiemedlemmer der, muligheten for at flere familiemedlemmer heller kan kommer hit osv.
![]() |
#10 |
Absolut ateist
|
Nei, det vet jo jeg og. Og derfor nevner jeg at når man har fått statsborgerskap og i realiteten kan være i et annet land man gjerne syns er bedre, så hvorfor er de fremdeles her? Snakker ikke om de som kun har retur til hjemland som valg.
![]() |
#11 |
Slumrende Ullteppe
|
Jeg kjenner jeg er inderlig enig med Sitron her, gitt.
![]() |
#12 |
Ferdig!
![]() Sv: Homofile bør ikke holde hender (www.db.no)Leste artikkelen akkurat, etter at eldste ropte på meg av full hals ( hun leste den på en eller annen nettavis) og hun var helt i sjokk over at det gikk an å si noe så dumt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Homofile bør ikke holde hender (www.db.no)Skrekk og gru! At man ikke får holde den man elsker i hånda. Barn og kvinner kan ta stoooor skade av å se det. Fordommer og hets mot andre som er annerledes, ja, det har de bare godt av å lære.
![]() |
#15 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Homofile bør ikke holde hender (www.db.no)Dagbladet har vel gått rundt og spurt, og de har vel spurt til de fikk et slikt svar. For selvsagt finnes det alltid idioter som mener andre bør innrette seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
-
Bingo!
Dagbladets journalister og redaksjon burde skamme seg. Og det burde de som kjøper Dagbladet også; hvis det er noen her: Skam dere (og slutt å kjøpe det)! Aslam Shaid burde forresten også skamme seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Er det det som bekymrer deg mest, eller at folk blir overfalt p.g.a. sin legning?
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Det interessante er hvor mange som sier det de virkelig mener og hvor mange som sier det de vet at etablissemementet vil høre, av frykt for å skade egen sak. Det er symptomatisk at en representant for det religiøse organisasjonslivet, som mottar betydelige statlige midler, forfektet det sistnevnte. Og en folke-pakistaner ga rene ord for penga. Her var det en som plumpet uti og satte ord på hva man kan frykte at en ukjent mengde menneske mener om temaet. Vi må nok vente noen år på adekvat forskning som belyser dette. Det kan komme farlige svar som vi ikke vil ha liggende på bordet på høylys dag.
![]() |
#20 |
Viser tenner
|
Min første tanke også.
![]() |
|
|