|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
Se resultatene: Yr.no= det du er ut vinduet? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
45 | 88,24% |
Nei |
6 | 11,76% |
Deltakere: 51. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Stemmer været hos deg med værmeldingen på yr.no akkurat nå?Ja, overskriften sier sitt.
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Stemmer været hos deg med værmeldingen på yr.no akkurat nå?Akkurat nå stemmer det. Dermed er det bevist at selv ei blind høne kan finne korn. |
![]() |
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Stemmer været hos deg med værmeldingen på yr.no akkurat nå?Her stemmer det også akkurat nå. |
![]() |
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Stemmer været hos deg med værmeldingen på yr.no akkurat nå?Her stemmer det også. |
![]() |
![]() |
#5 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Stemmer været hos deg med værmeldingen på yr.no akkurat nå?Står at det skal være sol nå kl 9, men regne masse kl 10. Nå regner det, men er litt blått bak. Så vet ikke jeg? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Stemmer været hos deg med værmeldingen på yr.no akkurat nå?Det stemmer bra her. Men jeg har sett at det kan stemme veldig dårlig i utlandet. Da søsteren min og jeg var på ferie i vinter meldte yr.no hver dag ca. 16 grader, mens det i virkeligheten var 20-23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stemmer været hos deg med værmeldingen på yr.no akkurat nå?Akuratt nå stemmer det ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Stemmer været hos deg med værmeldingen på yr.no akkurat nå?Stemmer her nå.
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: Stemmer været hos deg med værmeldingen på yr.no akkurat nå?Stemmer her også, sånn akkurat nå. |
![]() |
![]() |
#14 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Stemmer været hos deg med værmeldingen på yr.no akkurat nå?Mot normalt, men ja, det stemmer her også akkurat nå.
![]() |
#15 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Stemmer været hos deg med værmeldingen på yr.no akkurat nå?Dette blir jo en litt dum spørreundersøkelse. Til og med jeg kan spå hvilket vær vi har akkurat nå.
![]() |
#16 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Stemmer været hos deg med værmeldingen på yr.no akkurat nå?Yr stemmer svært sjelden er min erfaring, ihvertfall den time for time saken.
![]() |
#17 |
Passiv
|
![]() Sv: Stemmer været hos deg med værmeldingen på yr.no akkurat nå?Stemmer på en prikk, og det gjør det ofte. |
![]() |
![]() |
#18 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Stemmer været hos deg med værmeldingen på yr.no akkurat nå?Akkurat nå stemmer det. Men lørdag for to uker siden var det regn på yr over hele linja, mens vi satt på stranda og koste oss hele dagen.
![]() |
#19 |
Superaktiv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Stemmer været hos deg med værmeldingen på yr.no akkurat nå?Synes yr.no pleier å stemme ganske så bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Passiv
|
![]() Sv: Stemmer været hos deg med værmeldingen på yr.no akkurat nå?tja.. det er LITT mere skyer og regn enn yr.no sier. når det er en hvit sky med to dråper og en sol bak så tror man jo det er sol med bitteliten regnbyge, men her er det heller masse øsende regn med litt solglimt bak.. |
![]() |
![]() |
|
|