|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har bakt søte kaker
|
De beste vinterstøvlene er?Dette lurer jeg på i dag. Hvilke vinterstøvler til barn; Goretex-støvler (eller andre tex-støvler) eller skinnstøvler, liker du best?
|
|
|
#2 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: De beste vinterstøvlene er?Vi satser på Viking Goretex for 3 vinter på rad. Har prøvd Kamik, Sorel, Ecco, Skofus.....og ikke vært fornøyd! Ecco er sikkert bra de, men for smale for min minste datter og dermed ble de fort for kalde.... |
|
|
|
|
|
#3 |
|
maler
|
Sv: De beste vinterstøvlene er?Jeg er fornøyd med Ecco og Viking goretex + noen kamik-greier som har gummi over det hele. Gitt at det ikke er mer enn 10 minus.
|
|
|
#4 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: De beste vinterstøvlene er?Jeg er veldig fornøyd med Ecco Goretex til poden, men han har smal fot, smal ankel og lav vrist. Jeg ser godt at de ikke ville passet godt til en bred fot med høy vrist.
|
|
|
|
#6 |
|
På vei
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: De beste vinterstøvlene er?Vi har sverget til Kamik Snowkone i mange år. Disse er helt vanntette og varme nok for de fleste vinterdager her. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: De beste vinterstøvlene er?har alltid vært fornøyd med viking goretex, aldri kalde føtter i dem. |
|
|
|
#8 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: De beste vinterstøvlene er?Primigi goretex var vi veldig fornøyd med i fjor |
|
|
|
|
|
#9 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Sv: De beste vinterstøvlene er?Vi har brukt Kamik i flere år, både Snowkone (?) og snø-varianten med gummi nederst. I fjor kjøpte jeg Viking Goretex og ble strålende fornøyd. Vi kjøpte den varianten som har litt teddyfor inni. Det finnes en variant som ikke har slikt for, og den er litt kaldere. Skoen er fullstendig vanntett, den puster og er lett i forhold til Kamik. Kommer til å kjøpe Viking fremover, ja. Storesøster trampet i vann og sørpesnø uten å bli våt
|
|
|
#10 |
|
trøtt
|
Sv: De beste vinterstøvlene er?Superfit.
|
|
|
#11 |
|
mister magic
Medlem siden: Aug 2009
![]() |
Sv: De beste vinterstøvlene er?har veldig trua på viking goretex |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ute på tur
|
Sv: De beste vinterstøvlene er?Vi hadde Geox og Viking ifjor, og var veldig fornøyd med begge. Viking var nok hakket bedre siden de var lettere å få på selv for 4 åringen. Noen her inne hadde veldig fine Ecco sko som jeg lurer på å teste ut i år, ser ut som en støvel med snølås på toppen (gore tex).
|
|
|
#15 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
Sv: De beste vinterstøvlene er?Tipper det blir Kamik Snowcone gjennom hele vinteren i år.
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: De beste vinterstøvlene er?I år som de siste årene blir det Viking goretex og Viking thermo. Jeg er godt fornøyd med goretexene, men det hender Vikingskoene blir våte så vi må ha thermo også som sfift og til regnvær. Jeg var 100% fornøyd med Elefanten goretex men de har jeg ikke fått tak i de siste årene. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: De beste vinterstøvlene er?Det blir ecco goretex igjen i år. Kjøpte til halv pris etter forrige vinter. Veldig fornøyd med at de er så lette, men vanntett er det vanskelig å være når ungen går etter de verste gjørmene..... (går ofte over skoa) |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Midt i landet
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: De beste vinterstøvlene er?Jeg har kjøpt superfit til minsta, og jeg er veldig spent på om de er så gode som jeg har hørt. Mellomste har fått seg et par Viking goretex. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: De beste vinterstøvlene er?Takk for så mange svar!
|
![]() |
|
|