Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Robotgressklipper - verdt pengene?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-09, 23:40   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Robotgressklipper - verdt pengene?

Jepp, det lurer jeg på

Jeg har lite tid og liten anledning til å klipp min 1 mål store hage. Tenåringsguttene som skulle gjøre det i sommer kostet 200,- per gang (ikke at det var så mye) men var plutselig på ferie og hva-har-du.

Er det verdt 17000,- å kjøpe en automatisk sak og slutte å tenke på det? Den klipper gresset så smått at det rett og slett forsvinner i plenen etterpå. Erfaringer mottas med takk

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-09, 23:48   #2
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: robotgressklipper - verdt pengene?

Lurer på det samme og abbonerer på tråden.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-09, 02:17   #3
Left
Passiv

Standard

Ei venninne leide hos en kar som hadde en slik. Det fungerte ypperlig. Men jeg vil nok tro det må være relativt flatt for at det skal være noe særlig.

Svar med sitat
Gammel 23-08-09, 08:28   #4
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

helt flatt her hos meg

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-09, 09:09   #5
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Robotgressklipper - verdt pengene?

Vet ikke hvordan roboten funker. Har hørt at det er litt pes å installere den, men at den er grei etter det. Bioklippfunksjonen derimot har jeg mange års erfaring med. Den er helt genial. Gresset males opp og ramler bare ned i plenen igjen og blir til gjødsel der - ikke noe raking eller oppsamlig som må tømmes noe sted.

Vi har sånn på klipperen vår og det er supert.

Svar med sitat
Gammel 23-08-09, 11:17   #6
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Levetiden på dagens roboklippere er dessverre nokså begrenset, og batteripakkene er svinedyre. Knivene må slipes og byttes også, så totaløkonomien er dårlig i et slikt prosjekt. Hvis ikke hadde jeg hatt en slik for lenge siden. Men det er fantastisk så lenge det virker.

Gammel 23-08-09, 16:20   #7
Nillenalle
Aktiv

Nillenalle sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Nillenalle er litt kulNillenalle er litt kul
Standard

Har ikke personlig erfaring, men har hørt at mange er blitt frastjålet disse. Både klipper og ladestasjon er jo som oftes lett tilgjengelig for andre. Men ellers virker de geniale, spør du meg.

Nillenalle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-09, 16:25   #8
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Ja jeg tenkte også at den var lett å stjele. Men har absolutt lyst på en sånn en. *ser utover gressplen i knehøyde*

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:30.