|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Robotgressklipper - verdt pengene?Jepp, det lurer jeg på |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: robotgressklipper - verdt pengene?Lurer på det samme og abbonerer på tråden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: robotgressklipper - verdt pengene?Ei venninne leide hos en kar som hadde en slik. Det fungerte ypperlig. Men jeg vil nok tro det må være relativt flatt for at det skal være noe særlig. |
![]() |
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Robotgressklipper - verdt pengene?Vet ikke hvordan roboten funker. Har hørt at det er litt pes å installere den, men at den er grei etter det. Bioklippfunksjonen derimot har jeg mange års erfaring med. Den er helt genial. Gresset males opp og ramler bare ned i plenen igjen og blir til gjødsel der - ikke noe raking eller oppsamlig som må tømmes noe sted. |
![]() |
![]() |
#6 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Robotgressklipper - verdt pengene?Levetiden på dagens roboklippere er dessverre nokså begrenset, og batteripakkene er svinedyre. Knivene må slipes og byttes også, så totaløkonomien er dårlig i et slikt prosjekt. Hvis ikke hadde jeg hatt en slik for lenge siden. Men det er fantastisk så lenge det virker.
![]() |
#7 |
Aktiv
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() |
![]() Sv: Robotgressklipper - verdt pengene?Har ikke personlig erfaring, men har hørt at mange er blitt frastjålet disse. Både klipper og ladestasjon er jo som oftes lett tilgjengelig for andre. Men ellers virker de geniale, spør du meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|