Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Bukser til tynn gutt

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-08-09, 11:24   #1
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Bukser til tynn gutt

Jeg er helt oppgitt nå. I går var jeg og eldste sønn på shoppingtur, han trenger nye bukser, hovedsaklig dongri. Vi var på H&M, Lindex, Cubus og den siste vanlige jeg ikke klarer stave. (Begynner på K )

Han prøvde 16 bukser, ingen var smale nok. Klarer stramme dem inn nok, men må da stramme så masse at det blir svært klumpete og i tillegg ikke særlig pent. En bukse fant vi til slutt på Capone kids, den var av merket Mexx. Fikk også butikken til og ringe en annen butikk og legge av en lik i andre farger. Men han trenger flere.

Noen som har tips til hvor jeg kan få kjøpt bukser som er smale nok til gutten min?

Han er henholdsvis ca. 105 cm og 13,5 kg. Svært smale hofter.

Sist redigert av krystallklart : 23-08-09 kl 11:32.
krystallklart er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:37.