|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Oppbevaring av kofferter noe sted ved havnen i Bergen?Vi skal til Bergen på fredag og skal videre med båt innover Sognefjorden senere på dagen. Vi har da med oss to kofferter som vi må oppbevare et sted noen timer siden vi skal ta en liten sightsing-runde når vi første er på alenetur.
![]() |
#2 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oppbevaring av kofferter noe sted ved havnen i Bergen?Før var det oppbevaringsbokser på terminalen (HSD) på Strandkaien. Det er en stund siden jeg har vært der, så jeg er ikke sikker på om de er der lengre. Den ligger i alle fall like i nærheten av der Sognebåten går fra. (Ellers mener jeg at det er på Bystasjonen, men det er jo et stykke fra Strandkaien da, eller "havnen", som du sier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Oppbevaring av kofferter noe sted ved havnen i Bergen?Det er bokser på strandkaiterminalen.
![]() |
|
|