Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Spinoff: Hvilken kjendis skulle du ønske partneren din lignet på?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-08-09, 23:07   #1
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Spinoff: Hvilken kjendis skulle du ønske partneren din lignet på?

Ja, nå har vi hatt diverse spørriser her om kjendiser, men det er vel ennå ingen som har spurt om dette, så vidt jeg kan se?

Her har jeg to überherlige kandidater:

Sivert Høyem

Og Viggo Mortensen i rollen som Aragorn

Sist redigert av Lorien : 20-10-21 kl 20:44.
Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-09, 23:11   #2
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spinoff: Hvilken kjendis skulle du ønske partneren din lignet på?

Hva? Ligne på noen? Nisj, han er vel best slik han er!
*sidrumpet*

Må innrømme jeg fikk litt hetta når jeg prøvde å forestille meg gubben som noen andre enn den han er.

Gammel 23-08-09, 23:42   #3
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg klarer ikke heller det. Jeg vil jo ikke at han skal være noen annen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-09, 09:48   #4
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Isj, her er man PK så det holder, ser jeg... Jeg går jo heller ikke rundt og ønsker at mannen min skal se annerledes ut, men når det er greit å spørre hvem mannen skulle ønske vi ligner på, må det da være greit å spørre om det motsatte? Det er jo bare tull. Jeg ville ikke akkurat bytta ut mannen min mot Sivert Høyem om jeg skulle fått sjansen...

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:16.