|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Hotellovernatting, og oppbevaring av pc der på dagtidDet går ann ja, uten at man blir redd for at den blir stjålet? Den får jo liksom ikke plass i safen, og må jo ligge fremme. Så slipper jeg å dra den med på shopping etter kurs...
![]() |
#2 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: hotellovernatting, og oppbevaring av pc der på dagtidNår det er sånne kortlåser så kan de se hvem som har vært inne på rommet. Så ja, jeg lar pc ligge åpentlyst og den har nå aldri forsvunnet pr dags dato.
![]() |
#3 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: hotellovernatting, og oppbevaring av pc der på dagtidDet har jeg alltid gjort og det har alltid gått bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hotellovernatting, og oppbevaring av pc der på dagtidDet har vi gjort ved flere anledninger og vi har fortsatt vår pc. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Hotellovernatting, og oppbevaring av pc der på dagtidTakk alle sammen! Viktig poeng det der med kortlås ja!
![]() |
#6 |
kamerat
|
![]() Sv: Hotellovernatting, og oppbevaring av pc der på dagtidSi fra om salaten, ja! Og hotellet skal være ganske lugubert før jeg begynner å ta med meg laptopen rundt i byen.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hotellovernatting, og oppbevaring av pc der på dagtidHm, mangelfull rydding vil jeg si...
![]() |
#8 |
<*(((<
|
![]() Sv: Hotellovernatting, og oppbevaring av pc der på dagtidJeg kjenner til flere kolleger som har fått frastjelt laptop fra rommet på ikke-lugubre hoteller, men har aldri opplevd det selv. :datapunkt: (Min passer vanligvis inn i rom-safen, så jeg bruker å oppbevare den der.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hotellovernatting, og oppbevaring av pc der på dagtidJeg har aldri tenkt tanken at jeg ikke kan legge igjen laptopen igjen på hotelrommet når jeg ikke er der.
![]() |
#11 |
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2009
![]() |
![]() Sv: Hotellovernatting, og oppbevaring av pc der på dagtidHer å |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hotellovernatting, og oppbevaring av pc der på dagtidJeg pleier å gjøre det, men vi har egentilg firmapolicy på at den skal låses inne, låses fast eller tas med.
![]() |
|
|