Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Dip til gulrøtter? (klubbsnacks)

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-08-09, 13:05   #1
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 221
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dip til gulrøtter? (klubbsnacks)

Jeg skal ha klubb på sparket i kveld og tenkte å servere het kyllinggryte med ris og brød og grove vafler + yoghurt-is til dessert. Istedenfor den sedvanlige sjokoladen, så tenkte jeg å ha gulrøtter og selleri å dyppe i dip, men jeg har plutselig ingen dip-oppskrift. Noen som har en som funker?

Gammel 24-08-09, 14:36   #2
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dip til gulrøtter? (klubbsnacks)

Ingen?

Gammel 24-08-09, 14:44   #3
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Crème Fraîche blandet med muggost er veldig godt til selleri. Litt pepper oppi også.

Gammel 24-08-09, 14:47   #4
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Standard

Gammel 24-08-09, 16:10   #5
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Jeg mener å huske at jeg laget en dip bestående av kun muggost og fløte en gang jeg meldte meg til tjeneste på min svigerinnes (tror jeg) kjøkken.
Den ble veldig god - sikkert omtrent den samme som Esme har foreslått, men en noe mildere variant.
Mos osten - tilsett fløte til passe konsistens.

Ellers er jeg fæl til å bruke poser fra Maarud, f.eks Holiday dip.

Gammel 24-08-09, 17:11   #6
Minty
Bør lage seg en tittel selv

Minty sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Helt enkel: 1 boks lettrømme, 2-3 pressede hvitløksfedd, smak til med salt, pepper og sukker.

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-09, 17:49   #7
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Jeg bruker oftest matyoghurt eller rømme med diverse krydder oppi.

1. En boks rømme/matyoghurt, en ts salatmix og en ts hvitløkspulver
  2. En boks rømme/matyoghurt, en ts hvitløkspulver og en ts paprikapulver
  3. En boks rømme/matyoghurt og to ts tacokrydder

Gammel 24-08-09, 17:57   #8
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Ikke så politisk korrekt å si sånt her på FP kanskje, men min favoritt er enkelt og greit Knorrs greske dressing mix. Den er nydelig!

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-09, 18:58   #9
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Guacamole er jo veldig godt.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:27.