Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Prisforskjeller ...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-08-09, 17:56   #1
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Prisforskjeller ...

Så utrolig irriterende. Går på elkjøp, en selger anbefaler meg veldig sterkt et kamera. Jeg biter på, kjøper produktet, og tar masse flotte bilder.
Så tenkte jeg at jeg bare skulle sjekke produktet opp mht elkjøps prisgaranti. Og flere plasser på nettet koster det 1000,- mindre!! Gjett om jeg skal benytte meg av Elkjøps 30 dager returrett. Ikke rart han var så giret på akkurat det kameraet, de hadde jo enorm avanse på produktet!! Og jeg som til og med spurte om god pris

Gammel 25-08-09, 19:02   #2
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: prisforskjeller ...

Har de ikke en regel om at hvis du finner samme produktet til en lavere pris et annet sted innen 30 dager fra kjøpsdato, så får man utbetalt mellomlegget?

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-09, 19:05   #3
Rory
Aktiv

Medlem siden: Jul 2009
Rory er litt kul
Standard

Det går ikke ann å samenligne butikk-pris og nett-pris.
Av den grunn at det de selger på nett, er alltid billigere, fordi det er mindre utgifter på de (ansatte, lokaler osv.)

Så du får ikke mellomlegget på den måten.

Men du kan selvsagt levere inn kameraet igjen å få tilbake pengene. For så å bestille det samme på nett.

Gammel 25-08-09, 21:32   #4
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Rory, her.

Det går ikke ann å samenligne butikk-pris og nett-pris.
Av den grunn at det de selger på nett, er alltid billigere, fordi det er mindre utgifter på de (ansatte, lokaler osv.)

Så du får ikke mellomlegget på den måten.

Men du kan selvsagt levere inn kameraet igjen å få tilbake pengene. For så å bestille det samme på nett.

Jeg vet. Og derfor skal jeg levere kameraet inn igjen.
Syns 1000.- er vel verdt brydderiet

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:16.