Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Høstens serier/realityprogrammer

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-08-09, 18:40   #1
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Utrop

Høstens serier/realityprogrammer

Hva skal du se? Hva gleder du det til?

Jeg skal se (tror jeg):
- Greys Anatomy (Tv2)
- Koneklubben (Tv2)
- Irene Huss (krim, om jeg ikke har sett de før. Så de fleste på Canal + i høst/vår) (Tv2)
- Varg Veum (om jeg ikke har sett de og da) (Tv2)
- Sørgekåpen (NRK)

Skal se litt på, om det passer seg/fenger:
- Jakten på kjærligheten (Tv2)
- Skal vi danse (Tv2)
- Southland (Tv Norge)
- Sommer (NRK)

Noe annet som er verd å se?

Har tv3, men ser veldig sjelden på det i grunn?

Enten går det bra, eller så går det over.

Sist redigert av Nessie : 25-08-09 kl 18:48.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-09, 18:42   #2
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høstens serier/realityprogrammer

Jeg skal ikke se noe av det du nevner, bortsett fra Greys, om jeg har tid. Og Veum, om jeg ikke allerede har sett dem. Jeg skal se Criminal Minds, litt politikk og nyheter. Det holder i lange baner, kjenner jeg.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-09, 18:47   #3
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Greys er liksom nr 1. Det er et lite must. Resten er sånn om det passer seg. Men mener å huske at Koneklubben var litt ok sist.
Irene Huss er verd få med seg for de som liker krim iallefall.

Gammel 25-08-09, 18:48   #4
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Criminal Minds.

Ser ikkje så mykje på seriar og slikt igrunn. Kanskje ein episode her og ein episode der.

Gammel 25-08-09, 18:59   #5
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Det er flere ting som kan være fine å få med seg, ser jeg, men det er bare Greys jeg MÅ se.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-09, 19:17   #6
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

71° Nord er et must.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-09, 19:41   #7
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Lurer på hvorfor GReys er på mandager nå jeg.

Gammel 25-08-09, 19:47   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det begynner en haug etterlengtede serier i USA nå i høst, jeg gleder meg ihjel. Fra og med neste måned kommer:

Fringe sesong 2
90210 sesong 2
Ghost Whisperer sesong 5
Criminal minds sesong 5
Dexter sesong 6

Og så kommer nye sesonger av bla. Bones, Supernatural, Heroes. Men de følger jeg egentlig ikke med på foreløpig.

Gammel 25-08-09, 20:01   #9
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Det begynner en haug etterlengtede serier i USA nå i høst, jeg gleder meg ihjel. Fra og med neste måned kommer:

Fringe sesong 2
90210 sesong 2
Ghost Whisperer sesong 5
Criminal minds sesong 5
Dexter sesong 6

Og så kommer nye sesonger av bla. Bones, Supernatural, Heroes. Men de følger jeg egentlig ikke med på foreløpig.

Kommer det noe Ghost W på Tv Norge eller Fem?

Gammel 25-08-09, 20:02   #10
pulverheksa
blant fjord og fossevell

pulverheksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Neineinei. Den eneste kvelden i uka jeg ikke er hjemme.
Jeg ser lite serier i grunn, men greys er passe meninsløs innputt.

Gammel 25-08-09, 20:04   #11
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

JPK!

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-09, 20:04   #12
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har sett kanskje 30 minutter på tv etter at vi flyttet, så jeg tviler på at det blir noe faste greier jeg skal se på. Jeg laster heller ned serier jeg følger med på, slik som Grey's.

Gammel 25-08-09, 20:05   #13
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Kommer det noe Ghost W på Tv Norge eller Fem?

Aner ikke, jeg ser ikke sånt på tv. Muligens en tidligere sesong kanskje.

Gammel 25-08-09, 20:05   #14
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Kommer den på mandager?? Den har vel ikke begynt allerede?

Jeg følger med på følgende nå:

• Lipstick Jungle
  • Eks-listen
  • So you think you can dance
Skal garantert få med meg:
  • Greys Anatomy ( )
  • Jakten på kjærligheten (kjenner en som skal være med)
Vi har nå fått oss pvr fra GET. Veldig greit. Tar opp og har et lager til mannen er på jobbukene sine.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-09, 20:06   #15
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Greys begynner mandag 1.september

Gammel 25-08-09, 20:07   #16
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Greys har aldri fenget meg, jeg har sesong 1 på pcen og så første episode for litt siden og den var helt grei men jeg fikk liksom ikke så voldsomt lyst å se mer. Kanskje jeg burde, det tar seg vel opp underveis. Det virker så såpete, Glamour/Days of our lives meet ER, liksom.

Men først må jeg se ferdig sesong 4, 5 og 6 av House.

Gammel 25-08-09, 20:07   #17
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Greys begynner mandag 1.september

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-09, 20:08   #18
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Åh åh Frustrerte fruer sesong 6 begynner også neste måned i USA.

Gammel 25-08-09, 20:09   #19
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Greys har aldri fenget meg, jeg har sesong 1 på pcen og så første episode for litt siden og den var helt grei men jeg fikk liksom ikke så voldsomt lyst å se mer. Kanskje jeg burde, det tar seg vel opp underveis. Det virker så såpete, Glamour/Days of our lives meet ER, liksom.

Men først må jeg se ferdig sesong 4, 5 og 6 av House.

Åh, Greys er

Gammel 25-08-09, 20:10   #20
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Disse seriene:
Tippeligaen
Premier league
Champions league
..og litt Europaligaen

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:11.