|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Forbud mot vanlige lyspærer?Stemmer det virkelig at det blir forbud mot de vanlige lyspærene fra neste uke?
![]() |
#2 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Forbud mot vanlige lyspærer?Dette har jeg ikke fått med meg. Der får jeg for å ikke ha sett en døyt på tv i det siste.
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Forbud mot vanlige lyspærer?Det er så DOOOOOMT!!!! |
![]() |
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Forbud mot vanlige lyspærer?Utelamper og rom det ikke er behov for oppvarming i er det hensiktsmessig å belyse med sparepærer. Oppholdsrom ikke. |
![]() |
![]() |
#6 |
Unik
|
![]() Sv: Forbud mot vanlige lyspærer?Leser i kommentarane at dette har vert kjent i EU land i lang tid, mens me i Norge kun får ei vekas varsel. Skulle jo nesten trudd nokon hadde sneke oss inn i EU
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Forbud mot vanlige lyspærer?Det har vært kjent her også. Men det er ingen medier som har følt for å lage noen stor sak ut av det. |
![]() |
![]() |
#8 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Forbud mot vanlige lyspærer?
![]() |
#11 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Forbud mot vanlige lyspærer?Herlighet. Dette funker kanskje på kontinentet, men jeg tror det blir kaldt her oppe gitt.
![]() |
#12 |
Passiv
|
![]() Sv: Forbud mot vanlige lyspærer?Jepp - dette er et klassisk eksempel på at det ikke er alle valg som er smate i Spania som er like hensiktsmessige her. |
![]() |
![]() |
#13 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Forbud mot vanlige lyspærer?Det er jo helt latterlig!
![]() |
#14 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Forbud mot vanlige lyspærer?Også lurer jeg på om dimmeren min til taklampa over spisebordet må byttes ut.
![]() |
#15 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Forbud mot vanlige lyspærer?Jeg lurer på hvem som skal produsere pærer til konglelampa mi, og om de kommer med dimmemuligheter. Kjenner behovet for å akkutthamstre store lager lyspærer nå.
![]() |
#16 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Forbud mot vanlige lyspærer?Tror jeg må finne ut av dimmergreiene altså.. Leter etter sparepærer.
![]() |
#17 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Forbud mot vanlige lyspærer?Ok, det var fåfengt. Jeg har jo bare én sparepære her, og den har liten sokkel.
![]() |
#18 |
Passiv
|
![]() Sv: Forbud mot vanlige lyspærer?Slapp av - vi får fremdeles kjøpe glødepærer som ikke er matte en stund til. Heldigvis. Men når de forsvinner så er det kaboff - over. |
![]() |
![]() |
#20 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Forbud mot vanlige lyspærer?Hvordan tror dere denne lampa kommer til å se ut med sparepærer?
![]() |
|
|