|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#4 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når er det mest værsikkert på Kanariøyene?Det kan du sikkert få googlet, men vi hadde storm i begynnelsen av desember for 6 år siden.
![]() |
#7 |
En som trener
|
![]() Sv: Når er det mest værsikkert på Kanariøyene?
Jeg har ikke skolebarn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Når er det mest værsikkert på Kanariøyene?Jeg har hatt strålende vær de tre gangene jeg har vært på Kanariøyene. Og jeg har vært der i april, april og november.
![]() |
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når er det mest værsikkert på Kanariøyene?Jeg ville dratt i påskeferien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Nyter et nytt liv
|
![]() Sv: Når er det mest værsikkert på Kanariøyene?Vi har vært på Gran Canaria i oktober, og hatt strålende fint vær. Varmt og godt. Bare ett par regnbyger på to uker.
![]() |
![]() |
#15 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Når er det mest værsikkert på Kanariøyene?Jeg har vært der to ganger i januar. Ene gangen var det stort sett kaldt og drittvær hele tiden. Tror barna badet en gang. Andre gangen var været fint, men ikke særlig varmt. Så etter min erfarning, ville jeg ikke reist i januar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
aldrende
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Når er det mest værsikkert på Kanariøyene?Jeg har hatt strålende vær på Gran Canaria i januar og strålende på Tenerife i februar (men ukene før og etter vi var der, var det dårlig vær).
![]() |
![]() |
#17 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når er det mest værsikkert på Kanariøyene?Vi var der i desember- drittvær. I sluttet av mars- sl, sol, sol |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når er det mest værsikkert på Kanariøyene?Vi var på Tenerife i slutten av november i fjor. Overskyet og sur vind hver dag. Temp forsåvidt ok (18-20) men den vinden ødela alt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
En som trener
|
![]() Sv: Når er det mest værsikkert på Kanariøyene?I går var jeg innom et reisebyrå som selger charterreiser og snakket med damene der. De sa det helt klart var mest værsikkert på vinterferien kontra juleferien. Juleferien var mest risky tid på året, i følge de. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Off the map.
|
![]() Sv: Når er det mest værsikkert på Kanariøyene?vinterferien er nok sikrere, men du kan ikke vite noe sikkert. Vinteren er generelt mer usikkert enn sommeren, men som regel er en ganske sikker på noen fine dager om en er i Arguinieguin, Puerto Rico, Taurodalen eller Playa Mogan. (Gran Canaria) Tenerife har muligens også forskjellie 'værsoner', men det kjenner jeg ikke til.
![]() |
|
|