|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Noen som har vært i New York?Vi drømmer om en tur i november, jeg og sambo, i en ukes tid. Finner billige billetter , ca 3600 per pers. Men synes hotell er temmelig dyrt der... ca 10 000,- for 7 netter. Er det noen som har vørt der som har noe å anbefale?? Er det spesielle plasser en kan søke etter hoteller, annet enn på vanlige hotell søke sideR? Takknemlig for svar!
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Noen som har vært i New York?Jeg har vært i New York,men har overnattet hos slektninger på Long Island. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Noen som har vært i New York?Hvis du kan tenke deg hostel-standard så kan du finne noen her: |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Noen som har vært i New York?takk for linker!
![]() |
#5 |
Peppy!
|
![]() Sv: Noen som har vært i New York?Vi bodde 50th. street og Park Avenue. Midtown Manhattan heter det vel i det området. Det var et ålreit sted å bo. Dersom dere reiser med barn er det gjerne ålreit å bo i nærheten av Central Park, altså litt høyere oppe. Jeg likte meg også veldig godt lenger nede, Greenwich Village f eks. Eller Soho. Det er litt mer "midt i byen" eller hva jeg nå skal kalle det. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|