|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() Se litt lenger ned på siden der. Håkon Gullvågs portrett av Lisa Fjellstad. http://www.dagbladet.no/2009/08/28/m...dstad/7854923/ Sist redigert av torsk : 30-08-09 kl 16:27. Årsak: http://www.foreldreportalen.no/forum/showthread.php?t=65908 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Ville dere satt pris på å bli portrettert på denne måten?Jeg synes det hadde vært råkult å få et Gullvågportrett av meg selv.
![]() |
#3 |
Pauset
|
![]() Sv: Ville dere satt pris på å bli portrettert på denne måten?Jeg tror jeg ville syntes det var en ære at noen ville male meg i det heletatt. Men hun så ut som seg selv etter hun har avgått med døden, eller evt som 100 åring. Tror ikke jeg hadde syntes det var like flott. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ville dere satt pris på å bli portrettert på denne måten?Syns også det er et flott bilde! Lise Fjeldstad går Wenche Foss ein høg gang spør du meg.
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Ville dere satt pris på å bli portrettert på denne måten?Hvis jeg først skulle hatt et protrett så synes jeg det var bra. Jeg likte at det ikke var som et foto, men at man likevel ser godt hvem det er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Ville dere satt pris på å bli portrettert på denne måten?Det ville jeg satt stor pris på! Virkelig uttrykksfulle protretter som fanger essensen av personen, uten at det er fotografisk likt.
![]() |
#13 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Ville dere satt pris på å bli portrettert på denne måten?Så absolutt!
![]() |
#14 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: Ville dere satt pris på å bli portrettert på denne måten?Ja! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Ville dere satt pris på å bli portrettert på denne måten?Ja, virkelig! Jeg syns portrettene hans har en dybde og personlighet man aldri ser i andre portretter, og jeg skjønner ikke helt all kritikken av ham.
![]() |
#16 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Ville dere satt pris på å bli portrettert på denne måten?Så absolutt!
![]() |
#17 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: Ville dere satt pris på å bli portrettert på denne måten?Jeg synes det var et fantastisk bilde, og om jeg noen gang skulle ha fått malt et portrett av meg, hadde jeg definitivt ønsket meg noe slikt |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ville dere satt pris på å bli portrettert på denne måten?Uten tvil!
![]() |
#20 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Ville dere satt pris på å bli portrettert på denne måten?Jeg er ikke så begeistret for gullvåg (sitter under en lito så noe inkonsekvent) men når en lar seg portrettere av mannen så burde jo ikke stilen komme som en overaskelse. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|