|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Whatever, never mind
|
![]() Konditori/bakeri i Bergen som lager gode og fine kaker? (Dåpskake)Vi skal bestille dåpskake, men har ingen kjennskap til konditori/bakeri i Bergen som lager gode og fine kaker. Noen tips? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Konditori/bakeri i Bergen som lager gode og fine kaker? (Dåpskake)Lie Nielsen tror jeg er rimelig bankers.
![]() |
#3 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Konditori/bakeri i Bergen som lager gode og fine kaker? (Dåpskake)Om du skal ha en litt utradisjonell sjokoladekake, så hadde jeg gått på Moliere.
![]() |
#5 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Konditori/bakeri i Bergen som lager gode og fine kaker? (Dåpskake)Vi har utrolig god erfaring med Hagavik Hjemmebakeri. Samme som leverer mye til Haukeland. Men kansje ikkje helt Bergen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Nærmer seg
|
![]() Sv: Konditori/bakeri i Bergen som lager gode og fine kaker? (Dåpskake)Hagavik hjemmebakeri er forresten rett bak haugen her.
![]() |
#7 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Konditori/bakeri i Bergen som lager gode og fine kaker? (Dåpskake)De stenger som oftes i 16 tiden. Har bommet en del ganger jeg og. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Går videre
|
![]() Sv: Konditori/bakeri i Bergen som lager gode og fine kaker? (Dåpskake)Jeg synes Lie Nielsen sine er de beste, men også de dyreste. Har jobbet¨i 2 år med å arrangere bryllup i Bergen så jeg har smakt på mange forskjellige.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Konditori/bakeri i Bergen som lager gode og fine kaker? (Dåpskake)Morvik Hjemmebakeri har kjempefine kaker til overkommelige priser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Konditori/bakeri i Bergen som lager gode og fine kaker? (Dåpskake)Haukeland har veldig gode kaker, faktisk. De spiser jeg titt og ofte.
![]() |
#12 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Konditori/bakeri i Bergen som lager gode og fine kaker? (Dåpskake)Er det noen som har erfaring med Hjelle Bakeri (Lille bakeri teater) i Bergen sentrum eller Solbrød? Sist redigert av Éowyn : 07-09-09 kl 14:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|