|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Tips til symaskinJeg blir så inspirert av de som syr. Jeg har derfor bestemt meg for å kjøpe en symaskin. Så derfor: hvilken maskin vil dere anbefale en nybegynner? Jeg vil ha en god maskin slik at ikke all syglede blir ødelagt av knuter på tråden o.l. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til symaskinVisstnok verdens mest solgte: Janome Easy Jeans.
![]() |
#3 |
Alltid like optimist
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til symaskinHar en Husqarna selv, og er kjempefornøyd. Vurderte vel det eller Singer. Må ha et kjent og kjært merke, og ikke noe rart som er kjøpt på Rema.
![]() |
#4 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til symaskinJanome.
![]() |
#5 |
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til symaskinJeg så en maskin i en reklameavis nå: AEG795. AEG er jo et kjent merke, tallene sier meg ingenting. Prisen derimot syns jeg var litt skummel: 1295 kr. Er ikke det veldig billig? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Tips til symaskinJanome er min favoritt - har hatt flere modeller og kan også anbefale Easy Jeans som en meget god begynnermaskin. Det er en arbeidshest som kan sy godt og også i tykke lag, meget kraftig god maskin. Ikke så stort sømutvalg, men det er gjerne ikke det man er mest opptatt av heller i starten, den har de viktigste som sikk-sakk, rettsøm osv.
![]() |
|
|