|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
can-jur
|
![]() For å bruke ba sin egen overskrift.
Sist redigert av DM : 03-09-09 kl 21:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Pauset
|
![]() Sv: Bla kastet ut av kafe fordi de slevdeJøye meg! Dama bør sette seg litt inn i hvordan det norske samfunnet fungerer om hun skal drive cafe for det norske publikum. "Har dere lov til å ta de med dere ut offentlig" er jo bare en utrolig ufin ting å spørre om. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Bla kastet ut av kafe fordi de slevdeDet meste der var jo helt på trynet, men har hun et poeng når det gjelder svineriet?
![]() |
#7 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bla kastet ut av kafe fordi de slevdeEt svært alvorlig tilfelle av kulturkrasj. Jeg kan levende forestille meg at de ikke får vandre fritt i offentligheten i Singapore.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bla kastet ut av kafe fordi de slevde
Jeg kan skjønne at hun ikke ønsket sikling i maten som skulle selges. Sleve er sikle? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Bla kastet ut av kafe fordi de slevdeSom mor til en psykisk utviklingshemmet sønn fikk jeg vondt langt inn i magen og hjertet når jeg leste dette. En slik holdning til mennesker som ikke er "som alle andre" er skremmende. Hadde dette vært i mitt nærmiljø, skal jeg love deg ingen i min omgangskrets hadde brukt kafeen etterpå - og min omgangskrets, den er ganske utvidet etterhvert, så det hadde blitt noen.
![]() |
#10 |
Absolut ateist
|
Sleve er å sikle, ja.
![]() |
#11 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() |
#12 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() |
#13 |
![]() Sv: Bla kastet ut av kafe fordi de slevdeForkastelig oppførsel og enda mer skuffet blir jeg over en del av kommentarene til artikkelen.
![]() |
![]() |
#14 |
Passiv
|
![]() Sv: Ble kastet ut av kafé fordi de slevdeJeg kjenner jeg blir provosert langt inn i margen over ensporete, DUMME mennesker som denne kaféverten. |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem siden: Jul 2009
![]() Sv: Ble kastet ut av kafé fordi de slevdeSyns hun oppførte seg veldig urimelig, og jeg hadde helt klart ikke tolerert et slikt utsagn om det var jeg som var gjest der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Passiv
|
![]() Sv: Ble kastet ut av kafé fordi de slevdeJeg leste denne saken i dag tidlig og må si at jeg er rasende rett og slett. Dette er såpass grovt at senterledelsen definitivt bør ta fatt i saken. Ser kulturkrasjet men ser ikke at det skal få gå upåaktet hen. Dette vitner om en holdning til mennesker vi ikke kan tålerere i vårt land! |
![]() |
![]() |
#18 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Ble kastet ut av kafé fordi de slevdeJeg syns saken er hårreisende, men har dere lest kommentarene til artikkelen? Her har vi gleden av å lese om helt uakseptabel holdning til funksjonshemmede i hovedartikkelen – og som ekstra bonus kan vi også glede oss over utilslørt rasisme lenger ned på siden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Ble kastet ut av kafé fordi de slevde/sikletÅ bruke smittefaren blir jo veldig feil når det var en av følgepersonene som gikk til kassen og kjøpte kaffen de drakk....................
![]() |
#20 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Ble kastet ut av kafé fordi de slevde
![]() |
|
|