|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Normal modell skaper debatt |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
By the Sea
|
![]() Sv: Normal modell skaper debattJeg tenker at jeg gleeeder meg til den dagen jeg blir så slank og fin som henne. Bare en bitteliten magefold, jo - heldige dama!
![]() |
#4 |
By the Sea
|
![]() Sv: Normal modell skaper debatt...jeg registrerer at ordet "feit" blir brukt.
![]() |
#5 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Normal modell skaper debattAtter et bevis på at vi kvinner er kvinner verst, og at mannfolka ikke er halvparten så kritiske som oss
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Normal modell skaper debattSynes hun er knusbedårende jeg, og hvis hun der er overvektig, ja hva er jeg da? |
![]() |
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: Normal modell skaper debattSå flott at de avbilder en helt normal kvinne med en dertil normal fettprosent også. Det er jammen på tide. Når noen reagerer på at hun har en magevalk av disse debattantene så er det rett og slett urimelig. Nei, så er hun ikke veltrent men de fleste er ikke det. Hun har mest sansynlig en fettprosent midt i normalområdet (25% til noen og 30% for kvinner) og det er faktisk flott! Ikke la oss glemme at 40-42 er middelstørrelsen i dette landet for kvinner. |
![]() |
![]() |
#15 |
Epikur
|
![]() Sv: Normal modell skaper debattHvis hun er overvektig, er idealene enda sykere enn jeg trodde. Hun var kjempefin, helt vanlig mage til å ha vært gravid og et nydelig ansikt. Jeg synes hun kunne ha valgt mer flatterende undertøy, riktignok. Bittesmå g-strenger er ikke det fineste.
![]() |
#17 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Normal modell skaper debattDamen var nydelig og helt normal. Men som Mim sier, undertøyet kunne med hell vært litt mer flatterende.
![]() |
#18 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Normal modell skaper debattJeg blir litt sånn |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Normal modell skaper debatt
Hun har ikke vært gravid- uten at det skulle forandre på det faktum at hun er nydelig og flott. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|