|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Eli Kari Gjengedal synger væretJeg syns det var kult jeg, kanskje litt langt men kult.
![]() |
#8 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Eli Kari Gjengedal synger væretMorsomt, om enn en smule langdrygt. Men fikk noen med seg været? Ikke jeg i allefall, jeg fliret meg gjennom det hele. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Eli Kari Gjengedal synger været
![]() |
#10 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() |
#11 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Eli Kari Gjengedal synger væretJeg syntes det var morsomt, og ble veldig imponert!
![]() |
#12 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Eli Kari Gjengedal synger væretOg, jeg fikk med meg utrolig mye mer av værmeldinga. Pleier å dette av lenge før de kommer til Østlandet, men nå fikk jeg med meg at det var meldt 12 grader og regn på nordvestlandet, til og med.
![]() |
#14 |
Passiv
|
|
![]() |
![]() |
#15 |
maler
|
![]() Sv: Eli Kari Gjengedal synger væretJeg lurte på hvem som satt og brølte av latter på bakrommet, tenkte det måtte være et veddemål...
![]() |
#16 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() Sv: Eli Kari Gjengedal synger væretJeg klarte rett og slett ikke å se alt. Ble litt småflau på hennes vegne, så jeg skrudde av.
![]() |
![]() |
#17 |
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Eli Kari Gjengedal synger væretOrket ikke se hele. Ikke fordi det var pinlig, men fordi det var irriterende å høre på.
![]() |
#18 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Eli Kari Gjengedal synger væretJeg synes det var tøft gjort og fulgte med på hele værmeldingen, noe jeg aldri gjør ellers. Hun viser at hun ikke tar seg selv høytidelig og klarer å presentere noe kjedelig på en humoristisk måte. At hun ikke hadde verdens beste sangstemme har ikke noen betydning. Alt må ikke være perfekt.
![]() |
#19 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Eli Kari Gjengedal synger væretDet fikk jeg ikke med meg, naturlig nok ettersom jeg ikke ser på tv, og heldigvis får jeg ikke se videoer på jobben.
![]() |
#20 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Eli Kari Gjengedal synger væretJeg synes bare det var pinlig, og hadde det ikke vært for at mannen ble helt fascinert (ikke utelukkende positivt altså
![]() |
|
|