Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg vant mot Telenor!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-09-09, 12:48   #1
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Jeg vant mot Telenor!

Sjokkert sitter jeg her, Tg har ikke hatt nett siden desember, men fortsatt har vi måtte betale binding. Telenor mente det var pc n vår vi sente den til repp, ikke noe galt. Vi ente ned å kjøpe ny og betale 1500 sure kroner i kvartalet fortsatt ikke noe nett. Jeg nekta å betale de sendte det til inkasso- inntil en lur telefnord kikker på skjermen sin og ser ups, det har ikke vært kontakt med ruteren siden 27 november for boksen utenfor huset er slått av ant. Når naboen bestilte nett gjenom get! Nå får jeg penga tilbake og nett -ikke før 14. grrr men uten bindin tre mnd gratis. Tenker det er jo greit å prøve siden jeg har linja og det ene selskapet er like ikke som det andre. Nå slipper jeg binding i kan bli flyforbanna om ting ikke funker med en gang. Altså 14.sep. I WILL BE BACK! (gidder ikke rette før jeg poster knøttliten tre tommer skjerm fra tlf)

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-09, 12:51   #2
era

era sin avatar

era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg vant mot telenor!

glemmte det viktigse jeg får penga tilbake. WOHOOH

Gammel 04-09-09, 12:53   #3
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pinlig av Telenor. Fint at del løste seg, da.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-09, 13:05   #4
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjempebra! Har savnet deg.

Gammel 04-09-09, 18:57   #5
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Era!

Jeg har savnet deg sånn, så flotte nyheter dette var.
Så deilig at du får igjen pengene også. Får du noe for den PC-en du kjøpte også?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-09, 19:07   #6
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg vant mot Telenor!

Der var du

Gammel 04-09-09, 19:20   #7
Slettet bruker
Passiv

Standard

Trivelig å se deg her igjen, Era.

Svar med sitat
Gammel 04-09-09, 19:25   #8
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

så bra!

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-09, 20:12   #9
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Så bra at det løste seg.
Godt å se deg igjen!

Gammel 04-09-09, 21:37   #10
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Godt å ha deg tilbake !

Gammel 04-09-09, 23:29   #11
era

era sin avatar

Standard

@Balanse nei, men tetta hullet i budsjettet den lagde, en utmerket unnskyldning til å kjøpe ny-og vi voksne får ha den i fred for krapylenes busebefengte klåfingre, de får utfolde seg på den gammle

Gammel 05-09-09, 12:30   #12
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Så flott.
Fint å se deg igjen her inne.

Gammel 05-09-09, 12:39   #13
Brutus_

Brutus_ sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Brutus_ er populærBrutus_ er populærBrutus_ er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av era, her.

Sjokkert sitter jeg her, Tg har ikke hatt nett siden desember, men fortsatt har vi måtte betale binding. Telenor mente det var pc n vår vi sente den til repp, ikke noe galt. Vi ente ned å kjøpe ny og betale 1500 sure kroner i kvartalet fortsatt ikke noe nett. Jeg nekta å betale de sendte det til inkasso- inntil en lur telefnord kikker på skjermen sin og ser ups, det har ikke vært kontakt med ruteren siden 27 november for boksen utenfor huset er slått av ant. Når naboen bestilte nett gjenom get! Nå får jeg penga tilbake og nett -ikke før 14. grrr men uten bindin tre mnd gratis. Tenker det er jo greit å prøve siden jeg har linja og det ene selskapet er like ikke som det andre. Nå slipper jeg binding i kan bli flyforbanna om ting ikke funker med en gang. Altså 14.sep. I WILL BE BACK! (gidder ikke rette før jeg poster knøttliten tre tommer skjerm fra tlf)

Bytt leverandør asap etter at de tre mnd er utgått. De fortjener ikke å ha deg som kunde.

Gammel 05-09-09, 12:52   #14
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Enig med Brutus. Jeg jobber med akkurat dette.... og å ikke se at det er en feil UTENFOR din pc er temmelig amatøraktig. Her kunne de tatt en sjekk av ruter, kontakt med den er vel det FØRSTE man ser om man har!!

Så ta tre mnd gratis og bytt leverandør!

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 14:23   #15
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av era, her.

@Balanse nei, men tetta hullet i budsjettet den lagde, en utmerket unnskyldning til å kjøpe ny-og vi voksne får ha den i fred for krapylenes busebefengte klåfingre, de får utfolde seg på den gammle

Ikke så dumt med en unnskyldning for ny, og nytteverdien av å holde den utenfor krapylenes rekkevidde er stor. Ser den.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:27.