|
|||||||
| Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Går man ned i skostørrelse når man går ned i vekt?Jeg merker det i alle fall på hendene når jeg går opp eller ned i vekt (når gifteringen faller av er jeg tynnere enn da jeg giftet meg
|
|
|
#6 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Går man ned i skostørrelse når man går ned i vekt?Foten blir vel ikke kortere, men man blir tynnere rundt foten? |
|
|
|
|
|
#9 |
|
kamerat
|
Sv: Går man ned i skostørrelse når man går ned i vekt?Det gjorde jeg, jaffal.
|
|
|
#10 |
|
Sv: Går man ned i skostørrelse når man går ned i vekt?Men foten blir jo tjukkere av at man legger på seg og motsatt. Jeg vil tro at man kommer lettere ned i diverse sko hvis man går ned i vekt. Feks så har jo rista (heter det eg. det?) mye å si for hvordan man får på seg en sko. Jeg er brei over rista, har breie føtter og sliter dermed med en del smale sko. Jeg har forøvrig ikke merket noe på skoene at jeg er 25 kg lettere, unntatt støvletter da. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Går man ned i skostørrelse når man går ned i vekt?Jeg har samme skostørrele som da jeg var 15, og jeg veier definitivt ikke det samme som da jeg var 15. De siste 10 åra har vekta variert med 25 kilo opp og ned alt etter som, men skostørrelsen min er og blir 36. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Sv: Går man ned i skostørrelse når man går ned i vekt?Jeg og har alltid hatt samme skostørrelse. Dvs, jeg ble litt bredere i foten etter to svangerskap. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Går man ned i skostørrelse når man går ned i vekt?Jeg gikk opp 1-2 skostørrelser når jeg ble gravid med eldstegutten min.
|
|
|
#14 |
|
audio, video, disco
Sv: Går man ned i skostørrelse når man går ned i vekt?Jeg har hatt samme skostr i alle år, veide 45 kg som 14-åring, 65 kg nå. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Smugleser
|
Sv: Går man ned i skostørrelse når man går ned i vekt?Man kan i hvert fall gå opp en størrelse og bli der flere år etter svangerskap, selv om vekta er på tidligere nivå.
|
|
|
#16 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Går man ned i skostørrelse når man går ned i vekt?Jeg gikk opp en skostørrelse under mitt andre svangerskap, og den har jeg fortsatt. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Går man ned i skostørrelse når man går ned i vekt?Det med at man går opp i skostørrelse under svangerskap har vel mer med at leddbåndene blir slakkere enn selve vektøkningen å gjøre. Men at man kan legge på seg/ta av også på foten virker helt naturlig. Sikkert individuelle forskjeller her også, da. Akkurat som at noen får stor mage mens andre får stor rumpe når de legger på seg
|
|
|
#18 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Går man ned i skostørrelse når man går ned i vekt?Jeg har sakte men sikkert økt skostr for hvert svangerskap. Jeg bruker nå en str større enn jeg gjorde før jeg ble gravid med nr 1 for 15 år siden, men jeg veier noen kg mindre. Det er ikke så mange kg at det ville gjort noe utslag på skostr.
|
|
|
#19 |
|
Passiv
|
Sv: Går man ned i skostørrelse når man går ned i vekt?Jeg har vært kraftig overvektig og ble tverrplattfot etterhvert. Det vil si at den naturlige spretten i fotbladet forsvant og fotbladet ble presset utover. Nå når vekta er normal har jeg fått tilbake denne spretten og fotbladet er igjen blitt smalere. Og jeg har gått ned en str. i sko. |
|
![]() |
|
|