Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Lage fruktspyd dagen i forveien? Sunnere bursdager i barnehagen

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-09-09, 08:47   #1
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Spørsmål

Lage fruktspyd dagen i forveien? Sunnere bursdager i barnehagen

Er dette praktisk mulig? Tvillingene mine blir 2 år i morgen og skal ha bursdagsfeiring i barnehagen på mandag. Jeg har litt lyst til å lage en sunnere feiring uten kake, og tenker litt på fruktspyd. Problemet er at jeg allerede må stå opp kl 6 for å dra på jobb kl 7, og da blir det fryktelig tidlig å stå opp enda tidligere for å lage fruktspyd.

Evt noe annet sunt jeg kan lage kvelden i forveien? Noen som har noen tips?

Gammel 05-09-09, 08:54   #2
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Lage fruktspyd dagen i forveien? Sunnere bursdager i barnehagen.

kan ikke personalet i barnehagen hjelpe? Hvis du kjøper inn frukten, må da de kunne dele den opp og tre den på spidd?

Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 08:59   #3
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lage fruktspyd dagen i forveien? Sunnere bursdager i barnehagen.

Jeg vet ikke om det er så populært. Jeg jobber selv i barnehage og vet hvor travelt det kan være, og man har ikke alltid tid til å gjøre slike ekstra ting.

Gammel 05-09-09, 09:05   #4
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lage fruktspyd dagen i forveien? Sunnere bursdager i barnehagen

I barnehagen her har vi sendt med hel frukt/grønnsaker, og så har bursdagsbarnet og et par venner fått ordne i stand sammen med en voksen, uansett om det var tenkt som "bare" oppkuttet frukt, fruktsalat, fruktspyd, grønnsaker med dip eller noe annet. Det har liksom vært litt av stasen - å f ordne i stand et ekstra godt og lekkert fruktmåltid.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:03.