|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Lage fruktspyd dagen i forveien? Sunnere bursdager i barnehagenEr dette praktisk mulig? Tvillingene mine blir 2 år i morgen og skal ha bursdagsfeiring i barnehagen på mandag. Jeg har litt lyst til å lage en sunnere feiring uten kake, og tenker litt på fruktspyd. Problemet er at jeg allerede må stå opp kl 6 for å dra på jobb kl 7, og da blir det fryktelig tidlig å stå opp enda tidligere for å lage fruktspyd.
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Lage fruktspyd dagen i forveien? Sunnere bursdager i barnehagen.kan ikke personalet i barnehagen hjelpe? Hvis du kjøper inn frukten, må da de kunne dele den opp og tre den på spidd? |
![]() |
![]() |
#3 |
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lage fruktspyd dagen i forveien? Sunnere bursdager i barnehagen.Jeg vet ikke om det er så populært. Jeg jobber selv i barnehage og vet hvor travelt det kan være, og man har ikke alltid tid til å gjøre slike ekstra ting.
![]() |
#4 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Lage fruktspyd dagen i forveien? Sunnere bursdager i barnehagenI barnehagen her har vi sendt med hel frukt/grønnsaker, og så har bursdagsbarnet og et par venner fått ordne i stand sammen med en voksen, uansett om det var tenkt som "bare" oppkuttet frukt, fruktsalat, fruktspyd, grønnsaker med dip eller noe annet. Det har liksom vært litt av stasen - å f ordne i stand et ekstra godt og lekkert fruktmåltid. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|