Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvilken pose i P&T Sport?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-09-09, 13:00   #1
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Hvilken pose i P&T Sport?

Vi har en P&T sport som sovevogn i barnehagen. Fra tidligere har vi en Odenwalder holly pose, men føler ikke denne får plass i vogna.

Har en kjøper på denne posen så vuderer å bytte den ut med noe annet.

Den må være tilnærmet like lang siden gutten min er over 2år allerde.

Tenkte litt på Voksi utban/igloo troller.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 13:45   #2
Left
Passiv

Standard

Sv: Hvilken pose i P&T Sport?

Er de to posene du tenker på noe smalere enn Hollyposen da? Jeg trodde ikke det, men det er mulig?
Lang T2H-pose rommer i hvert fall ikke så veldig, og er god og varm. Fin er den også.

Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 13:54   #3
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Synes det største problemet er at selehullene ikke passer i hele tatt. Posen siger veldig ned.

Det har alltid vert et problem med denne posen.

Egentlig så blir alt trangt oppi P&T men den knubne ungen jeg har

Gammel 05-09-09, 14:04   #4
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Jeg har en P&T pose til salgs hvis du er interessert.
http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=72187

Gammel 05-09-09, 14:13   #5
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Standard

Hvor lang er den posen da shg?

Gammel 05-09-09, 14:21   #6
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Poden hadde odenwälder holly i sin PT. Jeg synes det fungerte veldig greit jeg, men jeg passet på å dra posen godt opp i vogna før jeg la han nedi.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 14:42   #7
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Hvor lang er den posen da shg?

Ser nå at du skal ha den til 2-åring, så da blir den nok for kort (hvis han ikke er bitteliten da). Min 2-åring får ikke plass i denne posen eller noen av de andre posene vi har, så vi bruker bare ullpledd i vogna til han.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:43.