Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Melkedrøm

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-09-09, 12:49   #1
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Melkedrøm

Noen som har forsøkt den nye sjokoladen fra Freia? Melkedrøm. :sikle: Melkedrøm med yoghurt og bringebær.

Ligger på sofaen og synes synd på meg selv (feber ) og synes virkelig at noen kunne stikke innom med en sykegave til meg.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 13:54   #2
Fisken
Aktiv

Fisken sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Fisken har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Melkedrøm

Jeg har smakt den, og den er namnamnam!
Kan nok tenke meg at ikke alle liker den, men jeg syntes den var supergod.
Ligner en del på Soho sjokoladen som var på markedet for mange år siden.

Og god bedring!

Gammel 07-09-09, 13:56   #3
Left
Passiv

Standard

Hvis den likner Soho, så skal ikke jeg forspise meg i hvert fall. Da blir det mer til andre ja.
Hadde jeg bodd nærmere skulle jeg levert på døren Libra - trenger litt omsorg når man er syk - god bedring

Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 14:00   #4
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Aah, den med bringebær og yoghurt var bare !!

Gammel 07-09-09, 14:03   #5
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Hvis den likner Soho, så skal ikke jeg forspise meg i hvert fall. Da blir det mer til andre ja.

Enig. Jeg er i utgangspunktet veldig skeptisk til fikling med klassikere.

Gammel 07-09-09, 14:36   #6
Frost

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Er den bedre enn melkesjokolade med jordbær? Jeg som egentlig ikke liker melkesjokolade elsker den.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 14:39   #7
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Synes ikke den ligner på soho jeg. Alt for mye bringebærsmak til det. Men god var den.

Den med valnøtt og karamell var og god. Men litt mye smak fra valnøttene.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 14:42   #8
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Enig. Jeg er sjokoladoman, men denne ble litt vel valnøttede. Men det hindret meg ikke akkurat fra å gafle i meg nesten hele plata.

En sjokolade som IKKE er god, er den nye (?) Cloetta-sjokoladen de selger på Narvesen nå. En med hele nøtter i. Isj, alt for mye druesukkersmak.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 14:50   #9
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Takket være denne tråden rasket jeg nå med meg en av hvert slag på butikken...

Gammel 07-09-09, 14:52   #10
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Den med karamell hadde vært bedre med mandler eller hasselnøtter syns jeg, men for all del, den forsvant fort..

Gammel 07-09-09, 15:00   #11
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Litt mye valnøttsmak ja, men jeg elsker valnøtter, så her går den ned på høykant...

Gammel 07-09-09, 15:06   #12
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette tror jeg er av de få sjokoladene (med unntak av Nero, men det er da vitterlig ikke sjokolade) jeg ikke greide å spise opp. Helt feil - og jeg liker valnøtter godt også.

Holder meg til mer ren sjokolade - selv om walters mandler er suveren - på tross av klassikerkluss

Gammel 07-09-09, 15:07   #13
Manga

Manga sin avatar

Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Jeg så denne på butikken på lørdag og klarte å snike meg forbi uten å legge den i handlevogna. Det var bare såvidt, spørs om det går neste gang. Den så innmari god ut.

Gammel 07-09-09, 16:14   #14
Libra

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Er den bedre enn melkesjokolade med jordbær? Jeg som egentlig ikke liker melkesjokolade elsker den.

Jepp - enda bedre. Jordbærmelkesjokoladen er hel sjokolade med jordbærbiter i - veldig god den også. Men, denne melkedrømsaken er melkesjokoladeskall med fyll av yoghurt og bringebær.

Synes ikke den ligner på soho jeg. Alt for mye bringebærsmak til det. Men god var den.

Valnøttsaken greide jeg ikke spise opp en gang, enda jeg var i desperat sjokolademodus.

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Takket være denne tråden rasket jeg nå med meg en av hvert slag på butikken...

Bare hyggelig.

I følge produsenten skal det vistnok komme flere varianter etterhvert. Gleder meg.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 16:15   #15
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har bare smakt den med karamell. Jeg måtte fordele den over flere kvelder. Den var ikke noen höydare.

Gammel 07-09-09, 16:15   #16
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ikke så glad i bringebærsmak, er den veldig tydelig? Soho, derimot, var jeg veldig glad i!

Gammel 07-09-09, 16:17   #17
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sitron: Mye mer bringebær enn soho.

Jeg klarte å trykke i meg den med valnøtt, men kommer ikke til å kjøpe den igjen.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 16:21   #18
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg elsker sjokolade, men ingen av disse overrasket meg noe (heldigvis). Kjøper heller den gode gamle melkesjokoladen jeg

Gammel 07-09-09, 16:22   #19
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg elsket Soho, så kanskje jeg vil like den andre? Hvordan er yoghurtfyllet? Er det fast ( ) eller flytende og vemmelig ( )?

Gammel 07-09-09, 16:24   #20
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Fast!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:04.