|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
|
Aleneforeldre og foreldremøterDet er foreldremøte på min sønns skole i morgen. Det har blitt informert godt om at det er ønsket at alle skal møte. Jeg har lagt ut barnevaktfølere og håper jeg får det til. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Aleneforeldre og foreldremøterI all verden - møteplikt? Får du bot om du ikke stiller da - eller får guttungen din nedsatt oppførsel første gang han stiller på 7. trinn?
|
|
|
#4 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Aleneforeldre og foreldremøter
|
|
|
#5 |
|
|
Sv: Aleneforeldre og foreldremøterNei, nå skal jeg jo selvfølgelig dit, om jeg så må sette igjen barna hos bestemoren min. Og så skal jeg huke tak i dette kvinnemennesket som ringte meg og smile høflig og forklare hvorfor den type henvendelser ikke er En Lur Ting™. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Aleneforeldre og foreldremøterJeg hadde også reagert.
|
|
|
|
#8 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Aleneforeldre og foreldremøterHerlighet, så latterlig sagt.
|
|
|
#9 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Aleneforeldre og foreldremøterTa med ungene. Se fortvilt ut og si at "jeg fikk jo beskjed om at det var møteplikt, så..."
|
|
|
#10 |
|
X First Lady
Sv: Aleneforeldre og foreldremøterDette ville jeg tatt opp med vedkommende. Makan. Selvsagt skal en prøve så langt det lar seg gjøre å stille opp på slikt men av og til kan det være grunner som gjør at en ikke kan delta. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Aleneforeldre og foreldremøterDu verden. Det var da en forståelsesfull person.
|
|
|
#12 |
|
Den som gir seg...
Sv: Aleneforeldre og foreldremøterJøye meg!
|
|
|
#13 |
|
Pauset
|
Sv: Aleneforeldre og foreldremøterKjenner til problemet. Jeg har også sagt i fra i barnehagen før at jeg ikke er personen til å engasjere i FAU ol, siden jeg i praksis har tre kvelder alenetid pr fjorten dager og at dette vil representere enda mer stress for oss mtp organisering av barnevakt. De syntes det var helt ok faktisk. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
Sv: Aleneforeldre og foreldremøterSTÅÅÅPP! |
|
|
|
#15 |
|
Passiv
|
Sv: Aleneforeldre og foreldremøterDet er selvsagt helt kosher å ta med gutta. Er det møteplikt så er det bare sånn det er det. Er flere som har med unger hos oss. Det har jeg også hatt. Det er en fin anledning til å dra hjem tidlig. |
|
|
|
#16 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Aleneforeldre og foreldremøterI alle dager! Ringer de rundt til alle? Eller har de plukket seg ut noen utvalgte som tilfeldigvis skulle være aleneforeldre?
|
|
|
#17 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Funker som juling, faktisk. Eksen til svigerinna mi prøvde slippe unna militæret, men fikk ikke lov. Første dag troppet han opp med fire barn i alder 7-0 og sa "greit, siden jeg ikke får slippe militæret, skal dere bare få se hva det blir dere har å forsørge den neste tiden."
|
|
|
#18 |
|
|
Sv: Aleneforeldre og foreldremøterDet var ikke læreren, SF. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
|
|
|
#20 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Aleneforeldre og foreldremøterJeg er i samme situasjon på onsdag enda vi er to. Mannen er på årets store fagkonferanse akkurat den dagen og alle andre vi kjenner bortsett fra broren min skal på samme foreldremøte. Det er ikke bare, bare å sette 3 barn igjen et sted heller.
|
![]() |
|
|