|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() MatpreferanserHørte nylig en teori om at ungenes smak og preferanser ang mat blir sterkt preget av det kostholdet mor hadde under svangerskapet. Smakene av det mor spiser mye av og nyter, er det som ungene vil foretrekke selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Superduper
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: MatpreferanserDet stemmer overhodet ikke hos oss.
![]() |
#3 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: MatpreferanserTja.. Jeg spiste vel ganske normalt og variert da jeg gikk gravid med A, og han er ikke kresen, og liker det meste. Alt fra sterk wok til pannekaker eller fisk.
![]() |
![]() |
#4 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: MatpreferanserDet stemmer overhodet ikke her. Jeg klarte omtrent ikke få ned en eneste fruktbit hele svangerskapet, og er det noe poden liker så er det frukt.
![]() |
![]() |
#5 |
På (opp?)tur
|
![]() Sv: MatpreferanserI graviditeten spiste jeg hamburgere, smågodt |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: MatpreferanserDet stemmer ikke her heller. Jeg spiste veldig sunt i svangerskapet, men LilleVenn liker omtrent ikke noe som kan kalles sunt |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: MatpreferanserDet stemmer hos meg. Jeg spiste veldig sunt med eldstemann, og han velger gjerne bort det søte. Jeg spiste mye mer søtt med nr. 2, og hun er absolutt mye mer søtmoms. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|