|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
Se resultatene: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra? | |||
1 - 10 min |
![]() ![]() ![]() ![]() |
1 | 0,56% |
11 - 20 min |
6 | 3,35% |
21 - 30 min |
13 | 7,26% |
31 - 40 min |
12 | 6,70% |
41 - 50 min |
25 | 13,97% |
51 - 60 min |
39 | 21,79% |
61 - 70 min |
35 | 19,55% |
71 - 80 min |
12 | 6,70% |
81 - 90 min |
13 | 7,26% |
91 - 100 min |
9 | 5,03% |
101 - 110 min |
4 | 2,23% |
111 - 120 min |
5 | 2,79% |
Over 120 min |
5 | 2,79% |
Deltakere: 179. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?Og hva rekker du på den tiden?
The deadline for complaints was yesterday vinterbolle jan 2007 sommerbolle juni 2010 minibolle mai 2012 Sist redigert av kokosbolle : 08-09-09 kl 11:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?Jeg bruker ca 30 minutter fra føttene mine deiser ut av senga til jeg sitter i bilen. Jeg foretrekker imidlertid å ha bedre tid, jeg bare glemmer det når klokka ringer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?Det varierer; kan bruke helt ned i 20 minutter hvis vifår det travelt. Står opp, kler meg, kler ungene sammen med mannen, hiver nedpå litt frokost og går. Men stort sett går det en 30-40 minutter før vi er ute av døren. Lenger tid hadde vært vel og bra, men jeg har ikke sjangs i havet til å stå opp så mye tidligere, utprega B-menneske som jeg er.
![]() |
#4 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?Ca. 1 time. Da dusjer jeg, kler på meg, sminker meg, ordner håret, vekker minstemann, ordner frokost og matpakke til han, hjelper han med "kattevask", klær og tannpuss. Jeg rekker ikke frokost selv på den tiden.
![]() |
#5 |
maler
|
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?30 minutter. Står opp, kler på meg, børster håret, spiser frokost, lager matpakker til ungene, hiver meg på sykkelen og drar.
![]() |
#7 |
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?For å få en tålig grei morgen, så står jeg opp ca 1 t og 45 min før vi må dra.
![]() |
#8 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?Planen er at det skal ta 45 minutter. Som regel bruker jeg en time; særlig hvis ungene står opp. Egentlig skal de sove til jeg er ute døra, men nå står jeg opp senere enn før og det er faktisk knerten som vekker meg.
![]() |
![]() |
#9 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?Omlag en time. Da står jeg opp, får opp barna og lager frokost til oss tre. Bespisningen av barna tar helt klart lengst tid. De er treeeeeige om morgenen, men vil helst spise frokost hjemme.
![]() |
#10 |
Smugleser
|
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?En times tid. Det inkluderer dusj, sminking, påkledning, frokost, kaffelatte, av/påkledning av Knøtto (som er den store X-faktoren), frokost for ungene, få Andungen klar til skolegang og stappe Knøtto i bilen.
![]() |
#11 |
intro
|
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?Forferdelig lang tid, ca. fem kvarter. Da har jeg:
![]() |
![]() |
#12 |
Glad
|
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?Hvis det er kun meg selv så bruker jeg ca en halvtime:
![]() |
#13 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?Omtrent en time når jeg skal ha med Poden, og "så lang tid jeg har til rådighet" - det vil si minimum et kvarter, maksimum hele dagen - når det er bare meg.
![]() |
#14 |
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?Ca en til halvannen time. Ser at vi er trege i forhold til dere andre. Dusjer, ordner og sminker meg, spiser frokost, smører matpakker, vekker og steller begge ungene, pakker ferdig sekkene og pusser tenner. Jeg og mannen samarbeider om ungene.
![]() |
#15 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?Med eller uten barn?
![]() |
#16 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?Det varierer:
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?Ca 1 time og 15 minutter. Da dusjer jeg, kler på meg, sminker meg, pusser tenner og smører matpakke til meg selv. Jeg rekker ikke å spise noe på den tiden. Ja, og så grer jeg håret til størstesnuppa og lager fletter eller noe, ellers ordner ungene alt selv på morgenen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?15 minutter uten barn, 1 time med barn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?Jeg bruker ca 1 time. Da dusjer jeg ikke selv (dusjer på kvelden, eller etter ungene er levert). Vekker, vasker og kler på to barn, gir de frokost, smører 14 brødskiver i nistemat. Ville nok klart det på kortere tid, men dette er normalen. Det hender at det plutselig blir lagt på 10-20 minutter pga krangling med en av ungene, da...
![]() |
#20 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?Tja. Klokka ringer kl. 05.30 og jeg reiser 07.30. Jeg dusjer meg selv, henger opp tøy, bretter sammen tøy, setter på klesvask, vekker tre barn, finner frem klær til tre barn, lager frokost, smører matpakke og hjelper til med pakking av skolesekk til to barn på den tiden. Det er selvvalgt og selvpålagt å gjøre husarbeid om morgenen, jeg orker ikke at det flyter.
![]() |
|
|