Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

At det skal være så vanskelig å velge da. Nøstebarnull

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-09, 17:38   #1
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Spørsmål

At det skal være så vanskelig å velge da. Nøstebarnull

Please hjelp meg. Kom med innspill, jeg greier ikke å bestemme meg.
Har dere fått nøstebarnkatalogen?
Der er et bilde på side 23 og dette bildet ligger ikke på nettsiden. Bildet er av et barn med ullbukse nr 19 her og brun overdel til.
Valget står mellom denne buksa med brun ribb..

..eller dette i blått. Hva er finest? (ungen kler alle farger like godt)

Blir veldig glad for bidrag her altså.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-09, 17:57   #2
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: At det skal være så vanskelig å velge da. Nøstebarnull.

Jeg tror begge deler vil bli like fint, og at det som bør avgjøre kanskje er hvilken farge barnet ditt kler best. (Eller hvilken farge de andre i barnehagen har. )

Gammel 09-09-09, 18:01   #3
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Blått tror jeg, nydelig blåfarge!

Gammel 09-09-09, 18:02   #4
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville valgt nr 19 eller 78. Men poden kler ikke så godt blått.

Gammel 09-09-09, 18:12   #5
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

78-buksa er veldig fin til brun genser. :avsporing:

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-09, 19:19   #6
Evita
Superduperaktiv

Evita sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Evita er populærEvita er populærEvita er populær
Standard

Sv: At det skal være så vanskelig å velge da. Nøstebarnull

Jeg ville valgt den i blått, den er så fin!

Evita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-09, 21:25   #7
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her har pjokken gått for nr 19 med brun genser,men det bå settet er også veldig fint.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-09, 22:08   #8
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Hm.
Ungen kler absolutt alle farger like bra, og nøstebarn vet de ikke hva er her ute på landet så det er ingen andre på avdelingen som har det.
Jeg tror jeg heller mot brun.

Gammel 09-09-09, 22:50   #9
dutte
fornyet

dutte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kanskje du bare må ta to . Just avlevert ordre hos Nøstebarn.

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-09, 23:01   #10
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av dutte, her.

Kanskje du bare må ta to . Just avlevert ordre hos Nøstebarn.

Jeg har akkurat punchet inn ullfleece jakka, bukse, lue + ullfrotte genser og bukse. Også skulle jeg bare ha ribb i tillegg. Sett nå ikke ideer i hue på meg.

Gammel 09-09-09, 23:04   #11
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Me har det i blått og grått og det er nydelig!

Gammel 09-09-09, 23:15   #12
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Det blei bukse nr 19 på meg. Og brun genser og brun dusklue.
Gleder meg til pakken kommer ja.

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-09, 23:16   #13
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Standard

Endelig.
Jeg går for brunt.
Tusen takk for alle innspill.

Gammel 09-09-09, 23:18   #14
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Vi har den blåstripete buksen med brun genser til. Nr 68 er også veldig veldig fiiin.

Gammel 10-09-09, 11:53   #15
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Vi har den stripete ribbukse, den er svæææær og blir enda svææææærere i bruk. Og så veier den 117 kilo.

Gammel 10-09-09, 14:31   #16
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Vi har den stripete ribbukse, den er svæææær og blir enda svææææærere i bruk. Og så veier den 117 kilo.

Hæ.
Vi har hatt denne ullribben hver vinter. Blir ikke stor etter bruk og tung er den jo ikke.
Misforsto jeg?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:52.