|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvor dra med ungene i høstferien?Noen tips til hva jeg kan gjøre med ungene i høstferien? Det må i alle fal inkludere 2 overnattinger en annen plass. Ikke så dyrt reisebudsjett, så det må bli Norge, Sverige eller Danmark. Ønker ikke for lang biltur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
nygift
|
![]() Sv: Hvor dra med ungene i høstferien?Så de hadde en annonse på Danmarks tur til et hotell med badeland til 1590 kr, fra fredag til søndag.
![]() |
#3 |
Står på egne ben
![]() Sv: Hvor dra med ungene i høstferien?
Det tilbudet gjelder i høstferien, for jeg har en bekjent som har benyttet det tilbudet til Blokhus i Danmark på noe badeland, problemet er bare at tilbudet gjelder bare 4 personer, vi er 5 og rommene tar ikke fler enn 4. Vi er en for mye i mange sammenhenger når det gjelder pakker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hvor dra med ungene i høstferien?Vi har hoppet på et tilbud som Oslo-Københavnbåten har i høstferien. Tror det ville kommet på 780 kroner for gubben, Storebror og meg dersom vi ikke hadde valgt å slenge på 600 kroner ekstra for å oppgradere lugaren.
![]() |
#5 |
nygift
|
![]() Sv: Hvor dra med ungene i høstferien?Går det ikke an å få inn en ekstra seng?
![]() |
#6 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor dra med ungene i høstferien?Vi skal til Kiel en tur, med Color Line. To overnattinger ombord, ons-fre. oppgradert med frokoster og middager. Ungene gleder seg til å prøve badeanlegget ombord. Kombinerer det med familiebesøk i Oslo og KOngsberg fre-søn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Står på egne ben
![]() Sv: Hvor dra med ungene i høstferien?På Kiel ferja har de også 4-manns lugarer, så vi må i tilfelle ha to lugarer. 5 er en for mye i mange sammenhenger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hvor dra med ungene i høstferien?Fem er for en for mye i nesten alle slags pakketilbud, ja. Vi har ofte kjørt til Gøteborg, det er ikke så lange svippen fra østlandet. Der har de jo både Universeum og Liseberg.
![]() |
#9 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvor dra med ungene i høstferien?Jeg aner ikke hvor mye det koster, men på Kiel-båten kan man få lugarer som henger sammen slik at man kan bo flere enn 4.
![]() |
![]() |
#10 |
Duracell
Hvor: Rivieraen-Vestfold
![]() Sv: Hvor dra med ungene i høstferien?De har 5-mannslugar på Color Fantasy og Color Magic. vi var jo 5 stk avgårde nå i juli...
![]() |
#11 |
Står på egne ben
![]() Sv: Hvor dra med ungene i høstferien?Nå ble det Lalandia Billund. De har sånn tilbud at en kan bo 3 netter og betale for to så lenge en kommer på mandag eller tirsdag. Lillebror ble under 3 år igjen visst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor dra med ungene i høstferien?Lalandia Billund er flott, i var der i sommer, vi. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|