Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Skuffet, irritert over Viking

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-09-09, 15:48   #1
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Sint!

Skuffet, irritert over Viking

I fjor kjøpte jeg Viking thermo ultra. De reklamerte så fint for den nye modellen og en av fordelene var uttagbar såle i ull. De var jo helt supre.

Selvfølgelig vil jeg ha de samme støvlene i år. Jeg var og kjøpte i sted. Damen i butikken sa hun var flau over Viking og måtte opplyse meg om at det ikke lenger var ullsåle i dem, ei heller uttagbar såle. Det var faktisk ikke såle i støvlene.
Selv var hun så flau over Viking at hun hadde bestemt seg for å sende med ullsåler på kjøpet til de som ville ha.

Fy F.. det irriterer meg mer og mer kjenner jeg. De er sleipe. Tenk så mye de sparer på å ikke legge såler i støvlene, samme støvler som de i fjor reklamerte med uttagbar ullsåle, de er jo garantert klar over at folk tror det er ullsåle i dem i år også. Og prisen var lik som i fjor.

Har lyst å ta en telefon opp til dem. Makan til dårlig opplegg.

Egentlig skulle man jo bare boikottet, men det finnes jo ikke et annet alternativ til disse som har ullfor inni.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:52.